Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle tro vi snakket om samme mannHerregud... er akkurat slik han her er også!
Bodde i ei brakke for en stund siden,og han samlet på absolutt alt...var som en svinesti inn der! Fylte opp ei stor container ++ ...
Men hva sier gubben til dette da?
God morgenGod morgen!
Hatt en fin natt? Jeg sov godt når jeg sov, men skulle gjerne sovet lengre.
Ganske trøtt du da?God morgen. Akkurat likt her
. Hadde en liten som skulle henge i puppen i natt:-/
TakkOff da:-/. Håper de blir friske snart. Ikke lenge til høstferien
Lykke til i barnehagenFeberen er borte om ikke annetJunior skal prøves i barnehagen i dag, leverer sent og henter tidlig.
God morgenGod morgen!
Hatt en fin natt? Jeg sov godt når jeg sov, men skulle gjerne sovet lengre.
Ja kjenner jeg skulle gjerne hatt en time eller 2 til med søvn. Men kaffe hjalp litt daGanske trøtt du da?
Kl 4 ja. Hva tid er det å stå opp på da?God morgen
Ikke sovet godt i det hele tatt
Mye gråt og våkne barn, eldste var klar for morgen kl 04![]()
Høstferien er uka etter herTakk
Høstferien er jo til uka her, så mannen skulle kjøre dem opp på lørdagkrysser fingre for de gleder seg sånn!
Sikkert fordi han sovnet på ettermiddagen igår så han var nok ferdig sovetKl 4 ja. Hva tid er det å stå opp på da?
Takk for detHøstferien er uka etter her. Men da får de prøve å bli friske snart
. Masse god bedring ihvertfall
![]()
Ja da var det nok på tide å stå opp og begynne dagenSikkert fordi han sovnet på ettermiddagen igår så han var nok ferdig sovetdet var IKKE jeg!
Krysser fingrene for detTakk for det
Håper mye er gjort denne dagen og i morgen..
Uff...er tragisk at det skal bli sånn,men er desverre lite man får gjort med det. Han havnet på sykehuset rett før jul i fjor,å da tok jeg og gubben oss inn i leilgheten å ryddet og shinet hele kåken og pyntet til jul. Fikk et takk og 2 uker etter var det lik ille igjen...Skulle tro vi snakket om samme mann. Uansett hva han sier til faren så hører ikke faren etter og prater det vekk. Så gubben har gitt opp huset. Men tomten ser ennå verre ut. Nå er det gubben som eier der og vi skal bygge så nå holder han på å rydde og faren har ikke så mye han skulle sagt. Masse biler, båter, trær osv på tomten.
Burde egentlig bli gjort her også:-/. Vet gubben og broren har kastet litt men helt sikkert mer som kan tas. Men spørs om gubben og broren orker å ta den kampen akkurat nå. Først prioriterer gubben tomten slik at vi får kommet igang å bygge. Bare det er en kamp i seg selv. Til og med trærerene er en kamp å få han til å forstå må vekk.Uff...er tragisk at det skal bli sånn,men er desverre lite man får gjort med det. Han havnet på sykehuset rett før jul i fjor,å da tok jeg og gubben oss inn i leilgheten å ryddet og shinet hele kåken og pyntet til jul. Fikk et takk og 2 uker etter var det lik ille igjen...så jeg har gjort mitt der i allefall...sa til han her en dag også,så lenge han har det slik hjemme hos seg,kommer det ingen på besøk og i hvertfall ikke når lillebror kommer. Da snøftet han det vekk bare...
![]()
Æsj altsåGod morgen
Ikke sovet godt i det hele tatt
Mye gråt og våkne barn, eldste var klar for morgen kl 04![]()
Hvorfor er den ikke det?Beklager, utfordringen jeg la ut tidligere må trekkes da den ikke er gjennomførbar.![]()