Jada...alle sammen liksomEr guttene syke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada...alle sammen liksomEr guttene syke?
Høres ut som en grei dagSkal snart ut på tur, så i butikken.. Når gubben kommer hjem skal vi på plantasjen
Du da? Syke barn enda? :/
Jada. Guttungen er levert. slapper av med frokost og en kopp kaffeGod morgen
Går greit her...og der?
Høres ut som en grei dag
Fortsatt sykdom her![]()
God morgen snuppa
Koselig å se deg igjen!! Alt bra med dere??
Her er det bare syke barn for tiden![]()
Ikke så mange egentlig. Nå sovnet akkurat mini. Kanskje jeg tar meg en tur til byen senere hvis været ikke blir altfor gale. Der da?
Ja veldigtrengte den etter i går
![]()
Det vil jeg tro du gjordeJa veldigtrengte den etter i går
![]()
Deilig med en rolig start på dagenJada. Guttungen er levert. slapper av med frokost og en kopp kaffe
Så kjedelig daBeklager, utfordringen jeg la ut tidligere må trekkes da den ikke er gjennomførbar.![]()
Det er detAlt bra med deg søta?
De har vel fått alt som finnesJa, blir bra
Usjda.. Hva har de fått? Flunsetid?![]()
Så gøyMini sovna nettopp her og
Her blir det trilletur, butikken og litt rydding. Så blir det plantasjen senere![]()
Ja fantastiskDet vil jeg tro du gjorde![]()
Nam, det hørtes veldig godt utLegger kyllingfileene mellom to flak plastfolie og slår dem flate med en kjøtthammer.
Smører grønnpesto utover og legger mozzarella i skiver oppå.
Ruller sammen og surrer bacon rundt.
Lar den ville i kjøleskapet i minst en halv time.
Inn i ovnen på 200 grader til fyllet tyter ut på siden, ca en halv time.
Skal det være pålegg som her kjøles den ned og deles i skiver, men er også veldig god varm som middag
Alltid greit med en liste når folk lurer på hva barna ønsker segEnig, man må tenke litt sånn![]()
Det er det![]()
Var på føden i går natt etter mye smerter og ubehag. Hatt kraftige kynnere en god stund nå, men syns dette var verre så da måtte jeg opp der. men alt var fint og ikke tegn til noe nær fødsel. så pussige greier.
I natt har det iallefall vært bedre.
Med deg da?![]()
Uff da, fikk han vondt i magen?!Koselig å se deg og søtaJa det går stadig bedre, har hatt noen harde dager etter at lillebror fikk i seg feil mme men blir nå bedre for hver dag
Uff da, så kjedelig... Alle 3 syke på engang? Masse god bedring til guttenehvordan går det med deg da?