Deilig med fårikål i dag![]()
Nam!! Det tør ikke jeg å spise i år tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med fårikål i dag![]()
Er synd altså... håper det ordner seg tilslutt for dere. Her har de funnet ut at det ikke er noe vits i å kjempe nå mer i allefall..men nå er det ikke snakk om noe tomt e.l her da..Burde egentlig bli gjort her også:-/. Vet gubben og broren har kastet litt men helt sikkert mer som kan tas. Men spørs om gubben og broren orker å ta den kampen akkurat nå. Først prioriterer gubben tomten slik at vi får kommet igang å bygge. Bare det er en kamp i seg selv. Til og med trærerene er en kamp å få han til å forstå må vekk.
Åå? Hvorfor?Beklager, utfordringen jeg la ut tidligere må trekkes da den ikke er gjennomførbar.![]()
Hehe...Ja da var det nok på tide å stå opp og begynne dagen. Kan ikke forstå at du ikke spratt opp av sengen og var kjempeglad for å begynne dagen:-/
Å nei, hvorfor ikke??Beklager, utfordringen jeg la ut tidligere må trekkes da den ikke er gjennomførbar.![]()
Kanskje eldste og minsteÆsj altså
Er de i bedre form i dag da?
God morgenGooood morgen!![]()
Satser på detEr synd altså... håper det ordner seg tilslutt for dere. Her har de funnet ut at det ikke er noe vits i å kjempe nå mer i allefall..men nå er det ikke snakk om noe tomt e.l her da..
Natten har gått som en drøm.Ja er jo litt tidlig
Håper natten gikk fint!
Kanskje eldste og minste
Mellomste er verre enn noen gang...![]()
God morgen dere![]()
Går det bra?
Høres jo fantastisk ut!Natten har gått som en drøm.
Guttungen har sovet hele natten gjennom uten et kvekk![]()
Og ikke tur til føden på meg![]()
Ikke så mange egentlig. Nå sovnet akkurat mini. Kanskje jeg tar meg en tur til byen senere hvis været ikke blir altfor gale. Der da?Hva er planene for dagen der da?![]()
God morgenGod morgen dere![]()
Går det bra?
God morgen snuppa
Planer idag?
God morgen snuppaGod morgennå er det lenge siden jeg har hatt tid og ork til å skravle... men hvordan er det med dere damer?