Blitt ei lita sovedukke![]()
Tydeligvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt ei lita sovedukke![]()
Mulig jeg skal få noen til æ strikke de for megkan ikk det selv...enda
![]()
Er en app på det![]()
Blir en tur til byen tenker jeghva skal dere idag?
også tannlegen i kveld
![]()
JaBlir godt for både mor og barn![]()
Hurra for en deilig natt og morgen![]()
Shoppe litt til frøknaHva skal du i byen?![]()
Her er det ingen planer. Unnagjøre litt husarbeid nå som snupps sover etter mat![]()
Kan ikke så mye enda,da jeg kun har strikka pannebånd og vaskekluterHva kan du strikke? Er hælen som kan være vanskelig, men youtube er en fantastisk ting![]()
Var ikke akkurat billig, derfor en fin ting å ønske seg av f.eks besteforeldre til jul![]()
Da går andre vaskemaskin for dagen, tørketrommelen og oppvaskmaskinen.
Masse klær er pakket sammen og lagt på plass (og det er masse igjen.
Må ta minst en maskin til i dag og vaske badet, og støvsuge nede.
Haha!Hakke plass på telefonen til app enganghaha. Laster den ned til ipad kanskje da
![]()
Prøvde å laste ned endomondo igår. Men mobilen er så stappa med bilder av jenta mihadde nesten ingen bilder på den for 10 uker siden
![]()
Ja han slo på stortromma der mannen![]()
Ja,det blir detJajeg hater å være alene, men blir vel en vanesak etter hvert
![]()
Haha!
Kjenner til det der![]()
Gjør det enkelt i dag.Hvor får du denne energien ifra?Regner med det blir noe godt til middag idag og, kokken?
![]()
Shoppe litt til frøknablir kun det og nesten ikke til meg
flink
må ta soverommet før vi drar ut og litt oppvask
![]()
Nettopp vært å stemt. Nå er det å mate mini og ut og kjøpe presangBlir en tur til byen tenker jeghva skal dere idag?
også tannlegen i kveld
![]()
Boblestrikk har jeg ikke prøvd meg påKan ikke så mye enda,da jeg kun har strikka pannebånd og vaskeklutermen kan å strikke rett/vrang,perlestrikk og boblestrikk...men har ikke prøvd etter mønster enda
men jeg lærer fort da..har sett på youtube også,men skal ha en strikke kveld med svigermor og da lærer jeg bedre
![]()