jenta86
Gift med forumet
Regner med det er en boks av hver..en til farge og en til hvitvaskHåper du er heldig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det er en boks av hver..en til farge og en til hvitvaskHåper du er heldig![]()
HeiHeihei .
Hvordan står det til på valgdagen?
Blitt ei lita sovedukkeSkulle ikke tro jenta har sovet så lenge som hun har inatt. For her sover hun enda etter 2 timer lurgodt sovehjerte på formidagen også
![]()
Ja ikke santSå bra da![]()
Fikk gjort en del.Håper du fikk ryddet litt![]()
Hvorfor ikke?Ok.....
Er ikke sikker på om det er noe for meg
Hvorfor ikke?Ok.....
Er ikke sikker på om det er noe for meg
Hei søte duHeisann folkens
Er litt for kritiskHvorfor ikke?
Kritisk til hva?Er litt for kritisk![]()
Litt forsiktig pga nylig ørebetennelse, men vi drar vel på ett senter tenker jegAlltid greit med frisk luft uansett vær ja![]()
Fått ryddet mye i helga, men kom aldri til kjelleren. Den havner alltid nederst på lista, men skal ta den før julhehe forståelig detKjenner meg igjen
![]()
Skal resten av dagen da?
Ja, da er det greit å være litt forsiktigLitt forsiktig pga nylig ørebetennelse, men vi drar vel på ett senter tenker jegmå få tak i flere gensere til lille N
![]()
Til det meste.Kritisk til hva?
Akkurat. Nei nei da kan bare la vreTil det meste.
Ville ikke sett bra ut på tilbakemeldingene![]()
Blir godt for både mor og barnHun var trøtt og sliten så de i bhg sa at det var greit å holde hun hjemme idag. Blir barnehagen i morgen![]()
Noka milkshakeBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
Det har jeg ikke i hus, og så lenge jeg ammer er ikke det noe for megNoka milkshake![]()