Lå akkurat og tenkte på det sammeBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lå akkurat og tenkte på det sammeBegynner å bli sulten nå.
Kanskje jeg skal begynne på noe lunsj.
Hva har jeg lyst på montro???
Hva har dere til lunsj?
Hva skal du der?Må komme meg til byen snsrt
Gjør det enkelt i dag.
Spagetti Carbonara
I like måteGod dag
Ha en flott dag!
det er sant detJa,det blir detman har godt av litt alenetid også,selv om men føler noe annet
![]()
I panne eller toastjern?Lå akkurat og tenkte på det samme. Lurer på om jeg fikk lyst på ostesmørbrød
![]()
her ogDe gangene jeg har vært på shopping og skal kjøpe noe til meg selv, ender jeg bare opp med ting til frøkna![]()
bursdagspresang?Nettopp vært å stemt. Nå er det å mate mini og ut og kjøpe presang![]()
Går sikkert bra tenker jeg,men er vell det å skjønne alt det som stårBoblestrikk har jeg ikke prøvd meg påog kan du alt det, så vil ikke mønster bli noe problem
![]()
her ogjeg gidder ikke bruke penger på klær til meg selv rett og slett. har jo kjøpt noe som er ekstra fint, men blir vel ikke å oppgradre garderoben riktig enda. oppgradert den litt og litt så er mye gammelt jeg har, men noe er fra jeg var 18 år ca
![]()
Går sikkert bra tenker jeg,men er vell det å skjønne alt det som stårhehe
ikke santSamme her. Og dessuten mye artigere å kjøpe nytt til de små![]()
ikke santhar kjøpt noe veldig smått på salg også
![]()
Nei,det er noe med detMå få skaffa meg en ekstern harddisk å lagre bildene på i tillegg til på pcenså jeg kan få sletta unna her
men får ikke meg heelt til å tenke på å fjerne bildene av lillemor fra telefonen
![]()
Åja...skjønner! Håper du blir fort ferdigdet er sant dethåper bare mensen snart er over for ME-en slår så inn på den
Kos dere på turfant ut at jeg venter med husarbeid til etterpåkanskje lille N sovner i vognen sin når vi går ut. så da tar vi å gjør oss klar for å dra ut en tur
![]()
Nei,det er noe med detdu har ikke dropbox/icloud e.l da? Fører alt over til macen til gubben,i tillegg brenner over alt på cd som jeg har i en brannsikker safe
tror jeg har langt over 15.000 bilder liggende på cder,mac og tlfn
![]()
OkeyDa begynner du med en enkel oppskrift uten for mye babbelmen de fleste mønsteroppskriftene er det bare å følge mønsteret
![]()