Skravletråd september

Påtide å løfte på rumpa og sette seg i rett gir. Klærne vasker deg desverre ikke selv - ei heller lager lunsjen seg. :) hva skal man spise mon tro..

De gangene jeg har vært på shopping og skal kjøpe noe til meg selv, ender jeg bare opp med ting til frøkna :p
her og :p jeg gidder ikke bruke penger på klær til meg selv rett og slett. har jo kjøpt noe som er ekstra fint, men blir vel ikke å oppgradre garderoben riktig enda. oppgradert den litt og litt så er mye gammelt jeg har, men noe er fra jeg var 18 år ca :p

Boblestrikk har jeg ikke prøvd meg på :p og kan du alt det, så vil ikke mønster bli noe problem ;)
Går sikkert bra tenker jeg,men er vell det å skjønne alt det som står :p hehe

her og :p jeg gidder ikke bruke penger på klær til meg selv rett og slett. har jo kjøpt noe som er ekstra fint, men blir vel ikke å oppgradre garderoben riktig enda. oppgradert den litt og litt så er mye gammelt jeg har, men noe er fra jeg var 18 år ca :p

Samme her. Og dessuten mye artigere å kjøpe nytt til de små ;)

fant ut at jeg venter med husarbeid til etterpå :) kanskje lille N sovner i vognen sin når vi går ut. så da tar vi å gjør oss klar for å dra ut en tur :)

Går sikkert bra tenker jeg,men er vell det å skjønne alt det som står :p hehe

Da begynner du med en enkel oppskrift uten for mye babbel :p men de fleste mønsteroppskriftene er det bare å følge mønsteret :)

Må få skaffa meg en ekstern harddisk å lagre bildene på i tillegg til på pcen :p så jeg kan få sletta unna her :p men får ikke meg heelt til å tenke på å fjerne bildene av lillemor fra telefonen :p
Nei,det er noe med det ;) du har ikke dropbox/icloud e.l da? Fører alt over til macen til gubben,i tillegg brenner over alt på cd som jeg har i en brannsikker safe ;) tror jeg har langt over 15.000 bilder liggende på cder,mac og tlfn :o

Nei,det er noe med det ;) du har ikke dropbox/icloud e.l da? Fører alt over til macen til gubben,i tillegg brenner over alt på cd som jeg har i en brannsikker safe ;) tror jeg har langt over 15.000 bilder liggende på cder,mac og tlfn :o

Jo. Men ble no tull med kontoen og overføringa, så droppa hele dropboxen :p icloud samarbeider ikke med Android som jeg vanligvis bruker. Har ipad og den trenger jeg ikke bilder på :p

15000? Oj.. må ha vært over flere å det. Men lurt det å brenne over bilder på plater! Brannsikker safe.. hmm.. noe å investere i kanskje

Back
Topp