He he akkurat jaMen som jeg kommer til å syntes blir finere og finere jo nærmere det kommer jul og bli veldig fin rundt 22. desember![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he akkurat jaMen som jeg kommer til å syntes blir finere og finere jo nærmere det kommer jul og bli veldig fin rundt 22. desember![]()
Har det klart til desember nå daDet var det,både spiller og hae lys fant jeg ut
Så bra du ble fornøydOh yesvar så fin
![]()
hihi ja . lykke tilJa, det er det
Leter etter noe annet også, så må bare gjøre det en dag![]()
Det ble venninna mi ogsåSå bra du ble fornøyd![]()
Så kjedelig :/ regn og litt vind. Akkurat nå er vi inne men må ut en tur etterpåMye vind her:/
Enn der?
Vil ikke klare å ta deg igjenDu klarer nok det meste du bestemmer deg for![]()
Vi får produkter som skal testes ut blant venner og familie og gi tilbakemelding etterpåPrøver meg på deg også siden de andre ikke svarer, hva er buzzador
Håper du er heldigÅåhså kjedelig...
Spent på hvor mye som kommer![]()
Så bra daDet ble venninna mi også![]()
Alltid greit med frisk luft uansett vær jaSå kjedelig :/ regn og litt vind. Akkurat nå er vi inne men må ut en tur etterpå![]()
Er en app på detEr frista nå ja. Ska søke opp det der og melde meg på om det går![]()
Løper for å seDagens utfordring er ute
Håper du fikk ryddet littSutre, sutre, sutre...
Så trøtt, skulle ha sovet for en time siden
Helt rødt fjes.
Mye lukt.
Ny bleie
Zzzzz...
Da benytter jeg sjansen til å rydde litt nede.
Skravles senere
Mulig jeg skal få noen til æ strikke de for megÅåja, de er fine de! Nå fikk jeg lyst å strikke de selvmen med så mye mønster blir det vel bare vanlige lester
![]()
hehe forståelig detTakk for det
Det trengs nok![]()
God dagGod morgen. Har vært oppe ett par timer allerede men hatt en koselig morgen med mini
. Nå ligger han og sover vi skal ut og stemme og kjøpe en presang
![]()
Ok.....Vi får produkter som skal testes ut blant venner og familie og gi tilbakemelding etterpå![]()