Så flink du har værtJeg har skravla meg opp 2 plasser i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har værtJeg har skravla meg opp 2 plasser i dag![]()
Skulle jo tru det,men han viser at han blir skuffet...Ja.. håper og tror at de blir fornøyde uansett hvor "lite" de får i gave. Men en føler jo at det ikke er godt nok når en ser hvor store og dyre ting de har.. jenta deres er enklere. Hun liker det meste og er glad for det hun får. Han er litt bortskjemt og forventer vel litt dyre ting. Veldig opptatt av penger og store ting..
Bli frisk.... Må bli frisk til onsdagSå branoen spennende planer for dagen da?
Kengubatnet likte den godt
Skulle jo tru det,men han viser at han blir skuffet...
Men selv om de får store ting fra foreldre betyr ikke det at man ikke blir fornøyd med mindreJa.. håper og tror at de blir fornøyde uansett hvor "lite" de får i gave. Men en føler jo at det ikke er godt nok når en ser hvor store og dyre ting de har.. jenta deres er enklere. Hun liker det meste og er glad for det hun får. Han er litt bortskjemt og forventer vel litt dyre ting. Veldig opptatt av penger og store ting..
Det vet jeg at jeg klarer.Overbevist om at du klarer det!![]()
Så streng han erDa har jeg fått marsordre fra mannen
Fikk ikke være med jegJeg også venter på vaskemiddel![]()
Ja den er kjipÅ du skal ha en slik kjedelig vakt i dag![]()
Jeg bare håper Cosinus snart møter dame dragen Sinius, og dersom hun er på toppen kommer snart baby dragen TangensMå si at jeg liker at barne tv snikinnfører matteheia cosinus! !
Bli frisk.... Må bli frisk til onsdag
Nei da, bare flink til å passe på megSå streng han er![]()
Jepp! Må klare noen dagerDet er nesten jeg også
Heia oss!
Prøver meg på deg også siden de andre ikke svarer, hva er buzzadorFikk ikke være med jeg![]()
Men selv om de får store ting fra foreldre betyr ikke det at man ikke blir fornøyd med mindre
Ja, det hadde vært noeJeg bare håper Cosinus snart møter dame dragen Sinius, og dersom hun er på toppen kommer snart baby dragen Tangens![]()