Skravletråd september

Ja.. håper og tror at de blir fornøyde uansett hvor "lite" de får i gave. Men en føler jo at det ikke er godt nok når en ser hvor store og dyre ting de har.. jenta deres er enklere. Hun liker det meste og er glad for det hun får. Han er litt bortskjemt og forventer vel litt dyre ting. Veldig opptatt av penger og store ting..
Skulle jo tru det,men han viser at han blir skuffet...

Ja.. håper og tror at de blir fornøyde uansett hvor "lite" de får i gave. Men en føler jo at det ikke er godt nok når en ser hvor store og dyre ting de har.. jenta deres er enklere. Hun liker det meste og er glad for det hun får. Han er litt bortskjemt og forventer vel litt dyre ting. Veldig opptatt av penger og store ting..
Men selv om de får store ting fra foreldre betyr ikke det at man ikke blir fornøyd med mindre

Overbevist om at du klarer det!:D
Det vet jeg at jeg klarer.
Det har jeg nemlig bestemt meg for.
Har ligget lengre bak med kortere tid igjen før

Men selv om de får store ting fra foreldre betyr ikke det at man ikke blir fornøyd med mindre

Klart ikke. Er bare når han f.eks kommer med ønskelisten og det kun er kjempedyre ting.. og får jo høre hva de får av andre. Men legger meg ikke så opp i det. Jeg gir det jeg har lyst til - og desverre må det bli på budsjett.

Back
Topp