Er det jeg tenker til mitt tantebarn. Han er man u fan, så noe slikt til hanMulig det blir noe slags fotballrelatert til hande andre...uff
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg tenker til mitt tantebarn. Han er man u fan, så noe slikt til hanMulig det blir noe slags fotballrelatert til hande andre...uff
hehe
Hva med bøker?Ja,gjør det![]()
Han ene kanskje,men han andre er veeeeldig kresenHva med bøker?
Du får varer graris å så sksl du snakke om de til venner og fsmilie å la de teste utHva går det ut på?
Det er det... nei,jeg får fundere litt på detEr det jeg tenker til mitt tantebarn. Han er man u fan, så noe slikt til hande er så vanskelig å kjøpe gave til i den alderen!:S
Jeg var med forrige gang ogdåJeg også venter på vaskemiddel![]()
Ble det barnehage?Går greit å sende ei som sovner sent i barnehagen i morgen? Hun har klart å snu døgnet etter hun var syk skjønner dere ....![]()
Sist jeg var med var det med produkter fra CutrinJeg var med forrige gang ogdå
BøkerNoen tips til julegaver til gutter i alderen 10-13?![]()
Men bøker kan byttes så ikke så farlig om kresenHan ene kanskje,men han andre er veeeeldig kresen![]()
Hva med noe supportereffekter ?Blir som regel penger...
Ene er intr fotball,og de 2 andre er ps3/4 eller generelt spill(men skal unngå noe gaver som er relatert til det)
Luer og kinobilletter kan gåBøker
Kinbilletter
Spill
Dc luer
Itunes gavekort
Headsett
Trådløs mus
Sist gang var det youghurt herSist jeg var med var det med produkter fra Cutrin![]()
Hva er dette buzzador?Jeg var med forrige gang ogdå
Nei,det er sant..men han er så bortkjemt at bøker er ikke "bra" nokMen bøker kan byttes så ikke så farlig om kresen
Det skal gåHva med noe supportereffekter ?
Så flinkJeg går for det! Vært snopfri en uke allerede så her er det full stopp![]()
Så teit daNei,det er sant..men han er så bortkjemt at bøker er ikke "bra" nok![]()