Leser en del her ogVi er lesehester så nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leser en del her ogVi er lesehester så nei![]()
Han sovnet så fort han hadde levert bleiepakke til mamma.Stakkars liten. Nei absolutt ikke lett å være liten nei
. Her har mini nettopp sovnet i vognen sin
![]()
Ja, jeg fant ut at det meste på lista fikk vi enten til jul i fjor eller bursdagen i år. Så greit å fylle på litt før man sender den utDet er lurt![]()
Du er jo veldig effektiv daJa den til snuppa er jo ferdig. Vesten på pinnene der. så lik lue til guttungen etterpå![]()
Var ikke akkurat billig, derfor en fin ting å ønske seg av f.eks besteforeldre til julFikk ikke qouta siste innlegget ditt (har ofte problemer med det :S)
Sjekka ut merket nå. Var litt stiv i pris, men så jo ut som deilige klær da![]()
Så effektiv du er daDa går andre vaskemaskin for dagen, tørketrommelen og oppvaskmaskinen.
Masse klær er pakket sammen og lagt på plass (og det er masse igjen.
Må ta minst en maskin til i dag og vaske badet, og støvsuge nede.
Ahh kjipt. Håpe du finnerDu er jo veldig effektiv da
Strikketøyet var ikke der jeg trodde, så jeg må nok lete litt:/
Må sende ut vi også snartJa, jeg fant ut at det meste på lista fikk vi enten til jul i fjor eller bursdagen i år. Så greit å fylle på litt før man sender den ut![]()
Regner med det ligger i kjelleren, så da tar det nok litt mer tid å finne detAhh kjipt. Håpe du finner![]()
Regner med flere begynner å spørre snart. Allerede fått et spørsmål om gaveønsker såMå sende ut vi også snart
Har vært lat litt for lenge og det har samlet seg opp.Så effektiv du er dahar ikke orka å gjort en dritt enda jeg
![]()
ja hihi får finne det frem en dagRegner med det ligger i kjelleren, så da tar det nok litt mer tid å finne det![]()
Må bare orke å lete litt såja hihi får finne det frem en dag![]()
Klær eller vaskemiddel?Ppakke på døra,hurra
tiltak det der heheMå bare orke å lete litt så![]()
Pakke fra villeroy &bochSå gøy
Hva var det?