Skravletråd september

Blir en tur til byen tenker jeg :) hva skal dere idag? :) også tannlegen i kveld :p

Er en app på det :)

Hakke plass på telefonen til app engang :p haha. Laster den ned til ipad kanskje da:)
Prøvde å laste ned endomondo igår. Men mobilen er så stappa med bilder av jenta mi :p hadde nesten ingen bilder på den for 10 uker siden :p

Hva skal du i byen? :)
Her er det ingen planer. Unnagjøre litt husarbeid nå som snupps sover etter mat :)
Shoppe litt til frøkna :) blir kun det og nesten ikke til meg :p flink :D må ta soverommet før vi drar ut og litt oppvask :)

Hva kan du strikke? Er hælen som kan være vanskelig, men youtube er en fantastisk ting :D
Kan ikke så mye enda,da jeg kun har strikka pannebånd og vaskekluter :) men kan å strikke rett/vrang,perlestrikk og boblestrikk...men har ikke prøvd etter mønster enda ;) men jeg lærer fort da..har sett på youtube også,men skal ha en strikke kveld med svigermor og da lærer jeg bedre :)

Var ikke akkurat billig, derfor en fin ting å ønske seg av f.eks besteforeldre til jul;)

Jepp. Tror ikke noe havner på egen hånd i postkassa så :p det får bli på ønskelisten ;) de pysjene og buksene så jo überdeilige ut da ;)

Da går andre vaskemaskin for dagen, tørketrommelen og oppvaskmaskinen.
Masse klær er pakket sammen og lagt på plass (og det er masse igjen.

Må ta minst en maskin til i dag og vaske badet, og støvsuge nede.

Hvor får du denne energien ifra? :p Regner med det blir noe godt til middag idag og, kokken? ;)

Hakke plass på telefonen til app engang :p haha. Laster den ned til ipad kanskje da:)
Prøvde å laste ned endomondo igår. Men mobilen er så stappa med bilder av jenta mi :p hadde nesten ingen bilder på den for 10 uker siden :p
Haha!
Kjenner til det der ;)

Haha!
Kjenner til det der ;)

Må få skaffa meg en ekstern harddisk å lagre bildene på i tillegg til på pcen :p så jeg kan få sletta unna her :p men får ikke meg heelt til å tenke på å fjerne bildene av lillemor fra telefonen :p

Shoppe litt til frøkna :) blir kun det og nesten ikke til meg :p flink :D må ta soverommet før vi drar ut og litt oppvask :)

De gangene jeg har vært på shopping og skal kjøpe noe til meg selv, ender jeg bare opp med ting til frøkna :p

Kan ikke så mye enda,da jeg kun har strikka pannebånd og vaskekluter :) men kan å strikke rett/vrang,perlestrikk og boblestrikk...men har ikke prøvd etter mønster enda ;) men jeg lærer fort da..har sett på youtube også,men skal ha en strikke kveld med svigermor og da lærer jeg bedre :)
Boblestrikk har jeg ikke prøvd meg på :p og kan du alt det, så vil ikke mønster bli noe problem ;)

Back
Topp