Skravletråd september

Mhm.. Så mye rart man skal drømme når man er gravid :p
Drømte en gang tidligere at jeg hadde født en unge i uke 25. Den var firkanta, liten, frekk, løp rundt (som nyfødt) og sterk (sterkere enn meg).

Hei, det høres nøyaktig ut som min drøm!bare at den ikke hadde armer :O

Nå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?

Nå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?

Effektiv!
Her ble det innedag. Sov ekstremt lite, så ble lat dag med snupps. Litt leking og ellers ikke mye. Etterfult av to og en halv time skriking før kvelden :/

Drømte en gang tidligere at jeg hadde født en unge i uke 25. Den var firkanta, liten, frekk, løp rundt (som nyfødt) og sterk (sterkere enn meg).
Hihi...vill fantasi:p
Ikke lenge til du får hilse på dinosauren din:cool:

Haha :p Og ikke armer i tillegg.. Skikkelig monster... :p

Var heelt sykt. Husker jeg tenkte i drømmen at den der kunne jeg jo ikke ta med meg hjem. Den trengte jo armer!men sprang rundt som bare det, og tok pupp gjorde den og. Hahahah :p

Synd ikke antibiotika varer evig da:p
Ja :/ men hørte av ei at hun ble kvitt matintoleransen hun hadde så lov og håpe at det har skjedd her :) drikker ikke melk og sånn bare for at om det ikke er borte kan jeg sitte på do flere dager :p

Drømte som ikke gravid at jeg dro ut babyen selv. Det var en gutt :p som gravid drømte jeg at babyen spratt ut av meg og legene måtte redde livet mitt :p gikk bra med oss begge men det var ekkel drøm :p

Var heelt sykt. Husker jeg tenkte i drømmen at den der kunne jeg jo ikke ta med meg hjem. Den trengte jo armer!men sprang rundt som bare det, og tok pupp gjorde den og. Hahahah :p
Haha.. Jeg skulle liksom ned på nyfødt intensiv for å møte ungen og amme. La den til i armene for amming og så bare spratt den ut og løp av gårde. Lukka døra og holdt igjen døra for at jeg ikke skulle komme meg inn. :p

Back
Topp