Skravletråd september

Haha.. Jeg skulle liksom ned på nyfødt intensiv for å møte ungen og amme. La den til i armene for amming og så bare spratt den ut og løp av gårde. Lukka døra og holdt igjen døra for at jeg ikke skulle komme meg inn. :p

Hahaa, ser der for meg. Fytti katta for en rakker :p glad det (forhåpentligvis) ikke er dinosaur du får :p

Mhm:p Skikkelig monter rakker :p
Husker jeg var helt ute av meg når jeg drømte det.. Var akkurat i den perioden en jeg kjenner til fødte en unge i uke 26. Så hang litt sammen ifht å være såpass fortidlig født.

Ser den! Men la oss nå håpe du ikke får en slik rakker da :p

Nå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?
Så flinke dere har vært

jepp det krever veldig mye! men jeg fungerer veldig bra som mamma og kjæreste og det er det som betyr noe for meg :Heartred gode venner vil alltid være her uansett! :Heartbigred de andre som ikke er her er ingen gode venner. nå må jeg ut av døren 2 timer før enn nå en dag i uken og det blir knalltøft.... men NAV må presse meg til bristepunktet for å se hvor dårlig jeg er.
ikke jeg heller !!! men dessverre får jeg spørsmål om hvorfor jeg har AAP og hvordan man får det. da blir jeg sur ja :p
Æsj :( kjenner til de greiene der. Mamma ble også tvunget til det. Konklusjonen deres med henne er at hun er for frisk til å være ufør men for syk til å jobbe. Logisk ikke sant.

Hvordan man får det ja... Lol! Man lever vel ikke akkurat i noen særlig luksus på de pengene heller. Er jo avhengig av en partner som har en grei inntekt!

Æsj :( kjenner til de greiene der. Mamma ble også tvunget til det. Konklusjonen deres med henne er at hun er for frisk til å være ufør men for syk til å jobbe. Logisk ikke sant.

Hvordan man får det ja... Lol! Man lever vel ikke akkurat i noen særlig luksus på de pengene heller. Er jo avhengig av en partner som har en grei inntekt!
Hva foreslår de at hun skal gjøre da?

Back
Topp