Hva skal du spise?Nå blir det middag og så blir det sofaen på meg kjenner jeg.. Enten med å bare se på tv og skravle eller også strikke en lue til lillemor.
Du da?
Se alt for norge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du spise?Nå blir det middag og så blir det sofaen på meg kjenner jeg.. Enten med å bare se på tv og skravle eller også strikke en lue til lillemor.
Du da?
Har akkurat satt meg i sofaen nå og der blir jeg nok til jeg tar kveldenHva skal dere i kveld?
Den bare ploppa ut. Lett som en plett.Ha ha herlig
Høres vondt ut
MhmHahaa, ser der for meg. Fytti katta for en rakkerglad det (forhåpentligvis) ikke er dinosaur du får
![]()
Kjøttsuppe med toscana brød tilHva skal du spise?
Se alt for norge
Ja blir veldig spennendespennende med kommunemøte da![]()
Så effektive dere er!Nå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?
Prøver å fortelle dem detHva?nei og nei. Da går de glipp av noe!
Like lite som resten av dagen tenker jegHva skal dere i kveld?
Helt grei hjemmesøndagVeldig fintdu da?
Hatt en grei søndag?
Takk![]()
Fin plan. Må rocke litt jegHar akkurat satt meg i sofaen nå og der blir jeg nok til jeg tar kvelden![]()
Rocke og se tvLike lite som resten av dagen tenker jeg
Enn du?
He he mhm tror jeg på duDen bare ploppa ut. Lett som en plett.
Effektive dere har vært daNå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?
Det hadde jo vært flott om det ble borteJa :/ men hørte av ei at hun ble kvitt matintoleransen hun hadde så lov og håpe at det har skjedd herdrikker ikke melk og sånn bare for at om det ikke er borte kan jeg sitte på do flere dager
![]()
Nå har jeg vasket og ryddet i nesten hele dag. Godt å få satt seg ned litt daFin plan. Må rocke litt jeg
Skjønner jeg joHan var møkklei igså![]()
Så deiligDu altså. Snart tomt her![]()
Godt når det er den veienJa ikke sant. Ble litt imponert