HeisannHeihei![]()
Skjer jenter??
Midt i legging av barn her!
Har du det fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeisannHeihei![]()
Skjer jenter??
Velkommen hjem igjenHjemme nåAltså vært der en langhelg, tors-søn
Så deilig daMye mindre![]()
Heisann
Midt i legging av barn her!
Har du det fint?![]()
Velkommen hjem igjen![]()
Mhm.. Så mye rart man skal drømme når man er gravid
Drømte en gang tidligere at jeg hadde født en unge i uke 25. Den var firkanta, liten, frekk, løp rundt (som nyfødt) og sterk (sterkere enn meg).
Så heldig du erSnart tomt her nå
Synd ikke antibiotika varer evig datusen takkdet som er rart er at jeg reagerer ikke like mye på laktose etter jeg begynte med anitbioktaenkuren min
hard i magen, men ikke like mye luft og luftsmerter. jeg kan fint spise det nå
![]()
Nå har vi fått rydda garasjen (tømte 3 esker og stablet resten på loftet), litt i boden, samboeren har blitt ferdig med stativet til babykurven, jeg har skudd sammen den nye skittentøyskurv systemet, dampet det siste strikkaplagget og vi har flytta om på møbler i stua(så nå er det plass til babykurven)..
Hva har dere gjort i dag?
HahaHei, det høres nøyaktig ut som min drøm!bare at den ikke hadde armer :O
Hihi...vill fantasiMhm.. Så mye rart man skal drømme når man er gravid
Drømte en gang tidligere at jeg hadde født en unge i uke 25. Den var firkanta, liten, frekk, løp rundt (som nyfødt) og sterk (sterkere enn meg).
HahaOg ikke armer i tillegg.. Skikkelig monster...
![]()
HihiHihi...vill fantasi
Ikke lenge til du får hilse på dinosauren din![]()
Ja :/ men hørte av ei at hun ble kvitt matintoleransen hun hadde så lov og håpe at det har skjedd herSynd ikke antibiotika varer evig da![]()
Hørtes avslappende og deilig utEffektiv!
Her ble det innedag. Sov ekstremt lite, så ble lat dag med snupps. Litt leking og ellers ikke mye. Etterfult av to og en halv time skriking før kvelden :/
Drømte som ikke gravid at jeg dro ut babyen selv. Det var en guttMhm.. Så mye rart man skal drømme når man er gravid
Hørtes avslappende og deilig utMan trenger slike dager også
![]()
Haha.. Jeg skulle liksom ned på nyfødt intensiv for å møte ungen og amme. La den til i armene for amming og så bare spratt den ut og løp av gårde. Lukka døra og holdt igjen døra for at jeg ikke skulle komme meg inn.Var heelt sykt. Husker jeg tenkte i drømmen at den der kunne jeg jo ikke ta med meg hjem. Den trengte jo armer!men sprang rundt som bare det, og tok pupp gjorde den og. Hahahah![]()
Det vil jeg tro..Sånn bortsett fra lilles skriking var det avslappende.![]()
HihiDrømte som ikke gravid at jeg dro ut babyen selv. Det var en guttsom gravid drømte jeg at babyen spratt ut av meg og legene måtte redde livet mitt
gikk bra med oss begge men det var ekkel drøm
![]()