Skravletråd september

Utrolig kjedelige greier! Men godt noen endelig tar tak i det. Vet ikke hva slags sykdom du har, men høres ut som det kanskje er lurt å gå den veien. Selv om det er kjedelig i lengden, så er det ikke akkurat så mye man kan gjøre med det.
ME, moderat grad men når jeg er dårlig er den på alvorlig. jeg orker ikke møte venner og ha besøk av de, det blir alt for mye for meg :( jeg skulle ønske jeg kunne ha jobbet og blir rett og slett forbanna for de som snylter eller prøver :p

ME, moderat grad men når jeg er dårlig er den på alvorlig. jeg orker ikke møte venner og ha besøk av de, det blir alt for mye for meg :( jeg skulle ønske jeg kunne ha jobbet og blir rett og slett forbanna for de som snylter eller prøver :p
Uff det er så slitsomt det der :(

Jeg skjønner ikke de som har samvittighet til å snylte!!

Uff det er så slitsomt det der :(

Jeg skjønner ikke de som har samvittighet til å snylte!!
jepp det krever veldig mye! men jeg fungerer veldig bra som mamma og kjæreste og det er det som betyr noe for meg :Heartred gode venner vil alltid være her uansett! :Heartbigred de andre som ikke er her er ingen gode venner. nå må jeg ut av døren 2 timer før enn nå en dag i uken og det blir knalltøft.... men NAV må presse meg til bristepunktet for å se hvor dårlig jeg er.
ikke jeg heller !!! men dessverre får jeg spørsmål om hvorfor jeg har AAP og hvordan man får det. da blir jeg sur ja :p

Back
Topp