Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mer eller mindre enn du trodde?Jeg har regnet på hvor mye jeg hittil har brukt på julegaver,snakk om å få en overraskelse
Huff, er vel denne helgen vi skulle vært hjemmeKos dere masse i dåpen![]()
Så hilser jeg fra værgudene i trøndelag at her er det oppholds,sol og 18°![]()
Takk, dagen ble fin til tross for væretKos deg i dåp, selv om været ikke er på topp![]()
Jepp, det blir aldri borteKlesvask dere snakker om? Utømmelig!!
Ca 7 timertok det lang tid å kjøre?
Fuglemammas omslagsbodyHva har du laget i gave?
HeisannHeihei![]()
Skjer jenter??
Hjemme nåNår skal dere hjem da?![]()
ME, moderat grad men når jeg er dårlig er den på alvorlig. jeg orker ikke møte venner og ha besøk av de, det blir alt for mye for megUtrolig kjedelige greier! Men godt noen endelig tar tak i det. Vet ikke hva slags sykdom du har, men høres ut som det kanskje er lurt å gå den veien. Selv om det er kjedelig i lengden, så er det ikke akkurat så mye man kan gjøre med det.
hehe, artigHeisannsitter og ser på Barnetv. Snuppa derimot er ikke noe interessert. He he!
Uff det er så slitsomt det derME, moderat grad men når jeg er dårlig er den på alvorlig. jeg orker ikke møte venner og ha besøk av de, det blir alt for mye for megjeg skulle ønske jeg kunne ha jobbet og blir rett og slett forbanna for de som snylter eller prøver
![]()
Høres ut som hun og faren ser noe på dataen hanshehe, artigka som fanger hennes oppmerksomhet nå da
?
Ja er i grunn detGreit å kunne fordele som det selv passer![]()
Mye mindreMer eller mindre enn du trodde?![]()
Snart tomt her nåJepp, det blir aldri borte![]()
hehe okHøres ut som hun og faren ser noe på dataen hans![]()
jepp det krever veldig mye! men jeg fungerer veldig bra som mamma og kjæreste og det er det som betyr noe for megUff det er så slitsomt det der
Jeg skjønner ikke de som har samvittighet til å snylte!!
gode venner vil alltid være her uansett!
de andre som ikke er her er ingen gode venner. nå må jeg ut av døren 2 timer før enn nå en dag i uken og det blir knalltøft.... men NAV må presse meg til bristepunktet for å se hvor dårlig jeg er.