Vet ikke helt ennåTar frokosten først jeg
Blir rundstykkerMå prøve ut plommesyltetøyet jeg lagde i går
Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt ennåTar frokosten først jeg
Blir rundstykkerMå prøve ut plommesyltetøyet jeg lagde i går
Der da?
Hmm.. Hva med omelett?Vet ikke helt ennå
Man får gå sammen og kutte de helt ut. Så får de nok opp en lyspære!Jeg skal heller ikke det mer fra nå
UtfordrendeHva syntes dere om dagens utfordring?
Må være noe i det når de får så mange dårluge tilbakemeldinger tenker jeg.Man får gå sammen og kutte de helt ut. Så får de nok opp en lyspære!
Mhm!Må være noe i det når de får så mange dårluge tilbakemeldinger tenker jeg.
Jeg skal inn å slutte å like de på fb hvertfall.
Godt spørsmålHva blir det til lunsj i dag?
Regner med at du koser deg masseDeiligHar hatt permisjon i 11 dager her
![]()
Han pleier å våkne mellom 6 og 6.30 så ble nesten litt bortskjemt idagKlokken syv er en meget akseptabel tider rundt den tiden hun pleier å stå opp til vanlig
Her ble natta helt annerledes enn vi er vant til. Vant til at hun skal opp to ganger, i tolv tiden og fire tiden for mat. Nå sov hun helt fra åtte igår kveld, til halv tre inatt![]()
Vet ikke enda, kommer litt an på aktivitetsnivået på barnaHva blir det til lunsj i dag?
det gjorde denHehe, litt av et syn kan jeg tenke meg. Godt hun får sove dahåper natten gikk greit
Jer blor det speltlompe med philadelphia,avocado,tomat og pepperHva blir det til lunsj i dag?
Høres ut som du har litt å gjøre idagOk
Her blir det festing av tråder, knapper og sy igjen der det skal sys på bodyen og buksa til lillemor. Var endelig ferdig med å strikke i går
Evt blir det rydding av kjøkkentet, baking, vaske litt mer klær, handle litt mat og handle silkebånd til buksa. Får se hvor langt jeg kommer
Men først blir det frokost![]()
Har gjort detMhm!
Gjør det![]()
ja for veldig vondt av henneStakkars liten :-(. Så bra hun ihvertfall ikke var dehydrert. Ikke godt når trommehinnen sprekker
. God bedring
![]()
Jøss, har bare hørt positive ting om dem.Styr unna lekmer sier jeg bare,fytti for et dårlig svar jeg fikk tilbake.
Hadde jeg lest tilbakemeld på fb på forhånd så hadde jeg ikke bestilt noe...
åja det var ikke helt greia, men jeg var trøtt så kan hende jeg ordla meg feilJeg forstod på deg at han bodde langt borte (Singapore ), men da missforstod jeg
Fælt å bli behandlet som dement![]()
Skulla så absolutt fått i meg nye briller,er helt feil styrke på de... men bruker de kun 1t før jeg legger meg og når jeg går fra soverommet til badetDa er vi vel i rundt samme båsher har jeg ikke briller da synet mitt har pleid å endre seg nesten hvert halvår, så det har vært en fiaskoinvestering.
Åh, en kan bare håpe![]()
Mmm.. Det er godt det.Hmm.. Hva med omelett?![]()
For nå dårlige greier... aldri handlet der og kommer nok ikke til å gjøre det heller..Sånn beklager standard svar og ikke noe svar på resten jeg sa fra om. Ikke svarer de på hvorfor den fortsatt ligger ute heller når de da ikke har den på lager.