Skravletråd september

Klokken syv er en meget akseptabel tid :p er rundt den tiden hun pleier å stå opp til vanlig :)
Her ble natta helt annerledes enn vi er vant til. Vant til at hun skal opp to ganger, i tolv tiden og fire tiden for mat. Nå sov hun helt fra åtte igår kveld, til halv tre inatt :o
Han pleier å våkne mellom 6 og 6.30 så ble nesten litt bortskjemt idag :-).
Så bra:-D. Godt å få sove litt sammenhengende :-)

Ok ;)
Her blir det festing av tråder, knapper og sy igjen der det skal sys på bodyen og buksa til lillemor. Var endelig ferdig med å strikke i går ;)
Evt blir det rydding av kjøkkentet, baking, vaske litt mer klær, handle litt mat og handle silkebånd til buksa. Får se hvor langt jeg kommer ;)
Men først blir det frokost ;)
Høres ut som du har litt å gjøre idag:-)

Stakkars liten :-(. Så bra hun ihvertfall ikke var dehydrert :). Ikke godt når trommehinnen sprekker :). God bedring:)
ja for veldig vondt av henne :( glad for det :D hun tisser ikke så mye enda, men får bare holde øynene oppe :) tusen takk :)

Jeg forstod på deg at han bodde langt borte (Singapore ), men da missforstod jeg :)
Fælt å bli behandlet som dement :(
åja det var ikke helt greia, men jeg var trøtt så kan hende jeg ordla meg feil :o ja grusomt :(

Da er vi vel i rundt samme bås :p her har jeg ikke briller da synet mitt har pleid å endre seg nesten hvert halvår, så det har vært en fiaskoinvestering.

Åh, en kan bare håpe ;)
Skulla så absolutt fått i meg nye briller,er helt feil styrke på de... men bruker de kun 1t før jeg legger meg og når jeg går fra soverommet til badet :)

Ja,vi krysser fingra for det :)

Sånn beklager standard svar og ikke noe svar på resten jeg sa fra om. Ikke svarer de på hvorfor den fortsatt ligger ute heller når de da ikke har den på lager.
For nå dårlige greier... aldri handlet der og kommer nok ikke til å gjøre det heller..

Back
Topp