Skravletråd september

Styr unna lekmer sier jeg bare,fytti for et dårlig svar jeg fikk tilbake.
Hadde jeg lest tilbakemeld på fb på forhånd så hadde jeg ikke bestilt noe...

Tidlig på an hos dere idag:-/. Her våknet han kl 7:-). Fornøyd med det. Hatt en veldig fin natt her i natt. Litt ekstra på puppen men overlever det:-)

Klokken syv er en meget akseptabel tid :p er rundt den tiden hun pleier å stå opp til vanlig :)
Her ble natta helt annerledes enn vi er vant til. Vant til at hun skal opp to ganger, i tolv tiden og fire tiden for mat. Nå sov hun helt fra åtte igår kveld, til halv tre inatt :o

Styr unna lekmer sier jrg bare,fytti for et dårlug svar jeg fikk tilbake.
Hadde jrg lest tilbakemeld på fb på forhånd så hadde jeg ikke bestilt noe...

Hva fikk du til svar?
Da dropper jeg å bestille babygymen jeg trenger derfra..

God morgen:)
Hva
Skal dere i dag?

Idag blir det trilletur, igjen, i den strålende sola:) glemmer alltid å sende brevet jeg må, så må trille ned til byen igjen for å endelig gjøre det :p enn du?

Nå sover mini, når han våkner så er det å prøve å få i han litt mat, antibiotika og en liten tur til en venninne for å levere en gave. Der da?
Ok ;)
Her blir det festing av tråder, knapper og sy igjen der det skal sys på bodyen og buksa til lillemor. Var endelig ferdig med å strikke i går ;)
Evt blir det rydding av kjøkkentet, baking, vaske litt mer klær, handle litt mat og handle silkebånd til buksa. Får se hvor langt jeg kommer ;)
Men først blir det frokost ;)

Jeg er så nærsynt at jeg må ha tlfn heeeeelt oppi ansiktet om jeg skal se noe uten linser eller briller :p
Oi,så heldig da..kanskje det nærmer seg natten over? :)
Da er vi vel i rundt samme bås :p her har jeg ikke briller da synet mitt har pleid å endre seg nesten hvert halvår, så det har vært en fiaskoinvestering.

Åh, en kan bare håpe ;)

Back
Topp