Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig på an hos dere idag:-/. Her våknet han kl 7. Fornøyd med det. Hatt en veldig fin natt her i natt. Litt ekstra på puppen men overlever det
![]()
Styr unna lekmer sier jrg bare,fytti for et dårlug svar jeg fikk tilbake.
Hadde jrg lest tilbakemeld på fb på forhånd så hadde jeg ikke bestilt noe...
Grovbrød med ost og stekt eggHva blir det til lunsj i dag?
Sovnet gjorde jeg åHørtes deilig ut![]()
God morgen
Hva
Skal dere i dag?
Bra natt! Fint med store unger, bare meg selv som kan tulle til natta![]()
Sånn beklager standard svar og ikke noe svar på resten jeg sa fra om. Ikke svarer de på hvorfor den fortsatt ligger ute heller når de da ikke har den på lager.Hva fikk du til svar?
Da dropper jeg å bestille babygymen jeg trenger derfra..
Det blir nok lite søvn, mye bekymringer og nye erfaringer. Og så kommer til å gå helt bra også.
OkNå sover mini, når han våkner så er det å prøve å få i han litt mat, antibiotika og en liten tur til en venninne for å levere en gave. Der da?
Da er vi vel i rundt samme båsJeg er så nærsynt at jeg må ha tlfn heeeeelt oppi ansiktet om jeg skal se noe uten linser eller briller
Oi,så heldig da..kanskje det nærmer seg natten over?![]()
Tar frokosten først jegHva blir det til lunsj i dag?
JaaDeiligHar hatt permisjon i 11 dager her
![]()
Går veldig dårlig rykte om de både her på forumet og på fb...Styr unna lekmer sier jeg bare,fytti for et dårlig svar jeg fikk tilbake.
Hadde jeg lest tilbakemeld på fb på forhånd så hadde jeg ikke bestilt noe...
Sånn beklager standard svar og ikke noe svar på resten jeg sa fra om. Ikke svarer de på hvorfor den fortsatt ligger ute heller når de da ikke har den på lager.
Så braVar diggsovnet igjen også
![]()
Mhm men ser det er vanlig...Dårlig..
Jeg skal heller ikke det mer fra nåGår veldig dårlig rykte om de både her på forumet og på fb...
Så her hjemme skal vi ikke handle fra de..