Skravletråd september

god morgen :) selv om vi sto for noen timer siden. lille N er ikke noe bedre, så håper hun blir det snart :) sov natten gjennom fra da hun sovnet. fortsatt ikke fornøyd med tissebleiene men hun er ikke dehydert :D må bare passe på :) hun spiste 2 sjokoladebiter i dag og tok noen slurker med drikke før vi sto så er fornøyd med det. prater med omsorgspersonen til broren min og han har funnet henne via sykhjemmet der han er, er en som kjenner henne der så det er ingen vilt fremmed person. hvordan går det med dere? :)

kan jo ikke slette facebook når jeg prater med henne der :p men kan bare slette alle andre samtalene :p

5.oktober :)
Oi! Ikke lenge igjen nå da :D gleder deg? Har du flere fra før?
Ok ;) Like etter ;) så ikke lenge igjen på deg heller.. Første permisjonsdag startet jo hos meg med å dra på føden med vonde tak 6-7 på 10 min, slimproppen begynte å gå og litt åpning.. Men var falskt håp.. Stoppet opp etter ca 1 døgn..
Gleder oss masse :) Gjør du? Ja, første ;) Enn der?

Skulla så absolutt fått i meg nye briller,er helt feil styrke på de... men bruker de kun 1t før jeg legger meg og når jeg går fra soverommet til badet :)

Ja,vi krysser fingra for det :)
Lurt å ha briller i rett styrke. Her gikk jeg som ung uten briller i flere år da jeg nekta å bruke de. Endte opp med margedårlig syn på bare tre år :/

Hva skjer?
Påminnelses greia ble borte?? Hvordan kommer jeg nå til hva som er skrevet ditekte til meg?
samme har skjedd meg meg :/ men den kommer tilbake :) derfor jeg ikke alltid svarer på ting som er direkte til meg før senere for jeg får det ikke opp

Ok ;) Like etter ;) så ikke lenge igjen på deg heller.. Første permisjonsdag startet jo hos meg med å dra på føden med vonde tak 6-7 på 10 min, slimproppen begynte å gå og litt åpning.. Men var falskt håp.. Stoppet opp etter ca 1 døgn..
Gleder oss masse :) Gjør du? Ja, første ;) Enn der?
Bra start på permisjonen det da,kan jo skje når som helst nå da ;)
Hvilket kjønn får dere da?

Gleder oss mye nå ja :)
Er mitt andre,men er 10år siden sist da :p så blir som den første igjen :p hehe ;)

Lurt å ha briller i rett styrke. Her gikk jeg som ung uten briller i flere år da jeg nekta å bruke de. Endte opp med margedårlig syn på bare tre år :/
Blir vell nye briller en dag ;)
Fikk briller da jeg var ung,men brukte de aldrig og satt selvfølgelig bakerst i klasserommet og så ikke hva læreren skrev på tavla :p

Bra start på permisjonen det da,kan jo skje når som helst nå da ;)
Hvilket kjønn får dere da?

Gleder oss mye nå ja :)
Er mitt andre,men er 10år siden sist da :p så blir som den første igjen :p hehe ;)
Hehe :p Ble pang start! Bare dumt det stoppa opp.. Jepp, så går hele tiden i håpet om at det starter opp igjen hvert øyeblikk :p
Jente :)
Hva får dere? Hva har du fra før?
Hehe, en ordentlig appokladd:p Vil tro det føles ut som "førstemann" igjen.. ;)

Back
Topp