jenta86
Gift med forumet
5.oktober20
Enn du?
Oi! Ikke lenge igjen nå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5.oktober20
Enn du?
TakkKos deg på jobb![]()
Mhm... Men ikke sikkert jeg rekker alt.. Derfor ting står på evt listaHøres ut som du har litt å gjøre idag![]()
Brødskiver. Kjedelig.Hva blir det til lunsj i dag?
Nei det er nok like greit. Mange klsger på de siste tidenFor nå dårlige greier... aldri handlet der og kommer nok ikke til å gjøre det heller..
Jollyroom har god service, rask levering og gode tilbudHar gjort det
Nå må jeg finne ny nettbutikk å habdle i
Ja det er jo santJollyroom har god service, rask levering og gode tilbud![]()
Ok5.oktober![]()
Oi! Ikke lenge igjen nå dagleder deg? Har du flere fra før?
Smart gjort av de detNei det er nok like greit. Mange klsger på de siste tiden
Lurt å ha briller i rett styrke. Her gikk jeg som ung uten briller i flere år da jeg nekta å bruke de. Endte opp med margedårlig syn på bare tre år :/Skulla så absolutt fått i meg nye briller,er helt feil styrke på de... men bruker de kun 1t før jeg legger meg og når jeg går fra soverommet til badet
Ja,vi krysser fingra for det![]()
samme har skjedd meg meg :/ men den kommer tilbakeHva skjer?
Påminnelses greia ble borte?? Hvordan kommer jeg nå til hva som er skrevet ditekte til meg?
Bra start på permisjonen det da,kan jo skje når som helst nå daOkLike etter
så ikke lenge igjen på deg heller.. Første permisjonsdag startet jo hos meg med å dra på føden med vonde tak 6-7 på 10 min, slimproppen begynte å gå og litt åpning.. Men var falskt håp.. Stoppet opp etter ca 1 døgn..
Gleder oss masseGjør du? Ja, første
Enn der?
Uff.. Kjedelige greier...samme har skjedd meg meg :/ men den kommer tilbakederfor jeg ikke alltid svarer på ting som er direkte til meg før senere for jeg får det ikke opp
Blir vell nye briller en dagLurt å ha briller i rett styrke. Her gikk jeg som ung uten briller i flere år da jeg nekta å bruke de. Endte opp med margedårlig syn på bare tre år :/
HeheBra start på permisjonen det da,kan jo skje når som helst nå da![]()
Hvilket kjønn får dere da?
Gleder oss mye nå ja![]()
Er mitt andre,men er 10år siden sist daså blir som den første igjen
hehe
![]()
det gjorde denhun er i lik form så håper hun snart er bedre !
![]()