Skravletråd september

haha mannen sover enda med klærne på og klarer ikke vekke han :p

nei da må jeg si natta her o_O blir helt tullerusk i hodet, men fikk blogget innleggene mine så fornøyd med det :D god natt. skravles mer i morgen tenker jeg :)

Haha! Er du p blind uten? :p

God natt da ;)

Omtrent :p ser klart på 6-8 cm, utover det er mest skurr :p
Men samboer ble heldig inatt. Hun la seg åtte igår kveld og våkna bare en gang for mat halv tre :O det er ikke vanlig :p

God morgen frøkener :)

Snuppa starta dagen halv seks idag :p alt for tidlig ifølge mammaen :p
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?

Omtrent :p ser klart på 6-8 cm, utover det er mest skurr :p
Men samboer ble heldig inatt. Hun la seg åtte igår kveld og våkna bare en gang for mat halv tre :O det er ikke vanlig :p
Jeg er så nærsynt at jeg må ha tlfn heeeeelt oppi ansiktet om jeg skal se noe uten linser eller briller :p
Oi,så heldig da..kanskje det nærmer seg natten over? :)

Det er det.. Får smånoia hver gang mannen er syk. Skikkelig mannesjuka, så blir spennende når lille blir det.
Det blir nok lite søvn, mye bekymringer og nye erfaringer. Og så kommer til å gå helt bra også.

God morgen frøkener :)

Snuppa starta dagen halv seks idag :p alt for tidlig ifølge mammaen :p
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
Bra natt! Fint med store unger, bare meg selv som kan tulle til natta;)

Jeg bestilte en babygym på lek mer 31.august å i dag får jeg beskjjed om at den ikke kan leveres
!!? Det vsr skikkelig dårlig service...de kunne ha fortalt deg det den dagen du bestilte den vell? Har du betalt for den å?

tusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss :Heartred
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blå :( den var på vei til gro da :) sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt :( stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen :) hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet :)
Stakkars liten :-(. Så bra hun ihvertfall ikke var dehydrert :-). Ikke godt når trommehinnen sprekker :-). God bedring:-)

Goood morgen ;) våknet til tjukk tåke og 7° i dag...tror det blir en fin dag,er meldt opp mot 20° :)
Håper dere har hatt en fin natt? :)

Ja kan jeg vel alltid gjøre :)

350 g mykt smør
6 dl sukker
1/2 ts salt
6 egg
3 dl kakao
3 dl hvetemel

Bland smør og mel til det blir lyst og luftig

Ha oppi kakao og salt

Ha i eggene en og en

Ha i melet.