Skal sørover I barnedåpSikkert lest det før, men hvor skal du reise?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sørover I barnedåpSikkert lest det før, men hvor skal du reise?
Ja,syns de bør ha kontroll av hva som går ut..Når det rr salg kan det jo gå unna men da kan de ordne opp på en skikkelig måte
Gidder du komme å rydde litt her også?Da er kengubarnet kjørt på skolen å jeg har rydddt kjøkken
Så gøySkal sørover I barnedåp![]()
Her er det tykk tåke nå,men skal lysne opp i løpet av formiddagen og bli ipp i mot 20°Deilig å våkne til sol![]()
Flink du erDa er kengubarnet kjørt på skolen å jeg har rydddt kjøkken
Ser ut som vi også får sol her. Litt skyer daDeilig å våkne til sol![]()
Nei takk,nok med mitt egetGidder du komme å rydde litt her også?![]()
Verste av alt er at den fortsatt kan bestilles,står de har mer enn ti på lager.... Kontroll har de nå ikkeJa,syns de bør ha kontroll av hva som går ut..
Kjære vene...for et opplegg daVerste av alt er at den fortsatt kan bestilles,står de har mer enn ti på lager.... Kontroll har de nå ikke
Ja ikke sant.. Dårlig spør du megKjære vene...for et opplegg da
God morgen
Her ble muffinsene en hit som jeg trodde![]()
Hadde mast om at jeg både skulle bake ostehorn og muffins i det siste...sa jeg var smart som kom på å bake 2 i 1så her blir det sendt med ett par på skolen
![]()
Det er vel meldt ganske fint vær i dag da, så kanskje mulig å gå ut en turGod morgen til deg og alle andre her inne.
Her er mannen dratt på jobb, eldsten på skolen og frøkna gjør det hun kan for at lille U ikke skal sove.
Skal nok finne på noe i løpet av dagen, vet bare ikke helt hva enda
TakkGod morgen
Håper du får en fin dag på jobb.
Vet ikke hva som skjer her,må kjenne litt på formen før jrg bestemmer meg
Blir jo så de mister kunder når det er slikJa ikke sant.. Dårlig spør du meg
Med tanke på søvn så er jeg enigGleder meg til de blir litt eldre
Alt rødt blir til brunt har jeg lærtGanske så rød i dag, men det blir vel brunt![]()
Hun var litt skeptisk først her også,da hun sa det ikke lignet på noe muffinsSå brahar ei som nekter å smake på alt nytt. Men tror hun trodde det var søt muffins. He he. Så hun smakte faktisk på den iallfall. Men ville ikke ha mer
frustrerende.
Det er vel meldt ganske fint vær i dag da, så kanskje mulig å gå ut en tur![]()
Håper du får en flott fredag! Deilig med helg!
Takkja det var det da. Her skal jeg iallfall tidlig hjem fra jobb.