Vil helst ha det nedover jeg daGreit å følge litt med så det ikke går for fort oppover![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil helst ha det nedover jeg daGreit å følge litt med så det ikke går for fort oppover![]()
Hva?!Blæ må blokkere deg![]()
Unger i bhg og skole. Folk er på vei til jobb. Jeg sitter på bussen da, så jeg kan faktisk skrive herHer var det stille på morningen
Hvor skal du?Orker ikke lese gjennom hele tråden. Nå har jeg panikk-pakkahaha. Jeg som alltid er ut i god tid, denne gangen ikke.. huff
Yes er jo det de gjørBlir jo så de mister kunder når det er slik
Ha ha!! Nei hvis man aldri har smakt det før så er det kanskje ikke så rart. Man tenker jo gjerne på muffins som noe søttHun var litt skeptisk først her også,da hun sa det ikke lignet på noe muffinsmen da hun smakte,lyste nesten øynene opp
![]()
He he lurt å ta bussUnger i bhg og skole. Folk er på vei til jobb. Jeg sitter på bussen da, så jeg kan faktisk skrive her![]()
Bare hyggeligTakk for tips om å lage syltetøy
I dag prøvde jeg meg både på plommesyøtetøy og -kakeSpent på hvordan det smaker
![]()
Nei nei kan da ikke alltid være det;Hva?!det er jo ikke hyggelig?!
Man gjør detHa ha!! Nei hvis man aldri har smakt det før så er det kanskje ikke så rart. Man tenker jo gjerne på muffins som noe søtt
Ja mange fordeler med å ta bussen! Kjører forbi all køen inn mot Oslo blant annet.He he lurt å ta buss![]()
God morgen!God morgen frøkener![]()
Snuppa starta dagen halv seks idagalt for tidlig ifølge mammaen
![]()
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
Ja, veldig!!Andre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?
Hva slags fyll brukte du?Man gjør detmen de var jo langt i fra noe søtmuffins
![]()
God morgenGoood morgenvåknet til tjukk tåke og 7° i dag...tror det blir en fin dag,er meldt opp mot 20°
![]()
Håper dere har hatt en fin natt?![]()
God morgen og god helgGod morgen. Nå er det helg
. Ikke så mye å si for min del da som er i permisjon og har helg hele uka
![]()
Revet ost og skinkeHva slags fyll brukte du?![]()
Sliter med å få i mini drikke her :-/. Nekter å drikke både vann og mme. Spytter det bare ut igjenHer var det stille på morningen
Ja!! Er spent om vi klarte detAndre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?