Sikkert lest det før, men hvor skal du reise?Orker ikke lese gjennom hele tråden. Nå har jeg panikk-pakkahaha. Jeg som alltid er ut i god tid, denne gangen ikke.. huff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert lest det før, men hvor skal du reise?Orker ikke lese gjennom hele tråden. Nå har jeg panikk-pakkahaha. Jeg som alltid er ut i god tid, denne gangen ikke.. huff
Det synes jeg ogsåOi, det var sent å få beskjed.
God morgenGod morgen frøkener
Snuppa starta dagen halv seks idagalt for tidlig ifølge mammaen
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
Ja ikke sant de kunne det. Har betalt fakturaen ja!!? Det vsr skikkelig dårlig service...de kunne ha fortalt deg det den dagen du bestilte den vell? Har du betalt for den å?
Permisjonen min starter i dagGod morgen. Nå er det helg
. Ikke så mye å si for min del da som er i permisjon og har helg hele uka
![]()
Fy f***! Jeg hadde ringt å sagt noen gloser!!Ja ikke sant de kunne det. Har betalt fakturaen ja
He he de fikk en litt krass mail tilbake å nå handler jeg andre steder. FInnes så mange bra nettbutikker nå med god service ..Fy f***! Jeg hadde ringt å sagt noen gloser!!
Ja,der er slikt som de gjorde fra Ludostore det skal gjøresHe he de fikk en litt krass mail tilbake å nå handler jeg andre steder. FInnes så mange bra nettbutikker nå med god service ..
Når ludostore ikke hadde igjrn av varen jeg bestilte ringte de meg 1 t etter bestilling å spurte om jeg ville ha produktet i annen farge og beklaget veldig at de vsr utsolgt
Ja...!Så gøy. Kjekt med permisjon
![]()
Ja viktig detJa...!nå begynner egenpleien fram til årinsen blir født,også er det bare kos i 1år framover
![]()
Den gjør detJa viktig det. Kos deg og nyt tiden. Den går fort
![]()
Tidlig på an hos dere idag:-/. Her våknet han kl 7God morgen frøkener![]()
Snuppa starta dagen halv seks idagalt for tidlig ifølge mammaen
![]()
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
God morgenGod morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg littmen spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.
Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da![]()
Hva skjer hos dere i dag?
Når det rr salg kan det jo gå unna men da kan de ordne opp på en skikkelig måteJa,der er slikt som de gjorde fra Ludostore det skal gjøres
Men at det skal gå an å bestille når det utsolgt er jo rart også...
Jeg forstod på deg at han bodde langt borte (Singapore ), men da missforstod jeghan blir behandlet som han var dement og gammel det er ikke en 23 årsring sin drøm akkurat :/ ahus har vært dritt mot han, men skal faktisk ikke klage på hele sykehuset. det er bare visse avdelinger man burde holde seg unna![]()
God morgen til deg og alle andre her inne.God morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg littmen spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.
Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da
God morgenGod morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg littmen spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.
Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da