Skravletråd september

God morgen:-). Nå er det helg:-). Ikke så mye å si for min del da som er i permisjon og har helg hele uka:-)

Fy f***! Jeg hadde ringt å sagt noen gloser!!
He he de fikk en litt krass mail tilbake å nå handler jeg andre steder. FInnes så mange bra nettbutikker nå med god service ..

Når ludostore ikke hadde igjrn av varen jeg bestilte ringte de meg 1 t etter bestilling å spurte om jeg ville ha produktet i annen farge og beklaget veldig at de vsr utsolgt

He he de fikk en litt krass mail tilbake å nå handler jeg andre steder. FInnes så mange bra nettbutikker nå med god service ..

Når ludostore ikke hadde igjrn av varen jeg bestilte ringte de meg 1 t etter bestilling å spurte om jeg ville ha produktet i annen farge og beklaget veldig at de vsr utsolgt
Ja,der er slikt som de gjorde fra Ludostore det skal gjøres :)
Men at det skal gå an å bestille når det utsolgt er jo rart også...

God morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg litt :( men spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.

Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da :P

Hva skjer hos dere i dag?

God morgen frøkener :)

Snuppa starta dagen halv seks idag :p alt for tidlig ifølge mammaen :p
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
Tidlig på an hos dere idag:-/. Her våknet han kl 7:-). Fornøyd med det. Hatt en veldig fin natt her i natt. Litt ekstra på puppen men overlever det:-)

God morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg litt :( men spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.

Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da :P

God morgen ;)
Her ble muffinsene en hit som jeg trodde :)
Hadde mast om at jeg både skulle bake ostehorn og muffins i det siste...sa jeg var smart som kom på å bake 2 i 1 ;) så her blir det sendt med ett par på skolen :D

han blir behandlet som han var dement og gammel det er ikke en 23 årsring sin drøm akkurat :/ ahus har vært dritt mot han, men skal faktisk ikke klage på hele sykehuset. det er bare visse avdelinger man burde holde seg unna :p
Jeg forstod på deg at han bodde langt borte (Singapore ), men da missforstod jeg :)
Fælt å bli behandlet som dement :(

Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da :p

God morgen til deg og alle andre her inne.
Her er mannen dratt på jobb, eldsten på skolen og frøkna gjør det hun kan for at lille U ikke skal sove.

Skal nok finne på noe i løpet av dagen, vet bare ikke helt hva enda

Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da :p

God morgen
Håper du får en fin dag på jobb.

Vet ikke hva som skjer her,må kjenne litt på formen før jrg bestemmer meg

Back
Topp