Her også. Men han snakker jo dagligmannen min er så flink at det er flaut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også. Men han snakker jo dagligmannen min er så flink at det er flaut![]()
min leser engelske bøker hanHer også. Men han snakker jo daglig
Stekte nok kaka litt for lenge, ble litt tørr i kanten.... Ble godt for det da. Ble en sterk plommesmak. Men neste gang tror jeg at jeg legger et lag med noe fyll inni bunnen.. Samboeren synes det er litt kjedelig kake om det ikke er noe mer inni.Må få høre hvordan det ble da![]()
Okmin leser engelske bøker han![]()
min bruker det på gaming ogsåOkHan her bruker det på jobb og gameing.. Han er ikke glad i å lese bøker
![]()
Hehemin bruker det på gaming ogsåmin elsker det og går og leser på mobilen sin x)
jaHeheGodt de holder det ved like
![]()
Høres merkelig ut?jepp. men det er veldig strengt, så det er jo ikke alle som kommer. gjør jo ingenting så lenge man kan snakke engelsk med hverandrebare jeg som sliter med det
![]()
jeg er bare glad han har noen som tar seg av han. det er strengt dette så det er mye dokumenter som må fylles ut. jeg skal spørre broren min litt rundt dette eller mamma. han orker knapt å prate med noen for han er så langt nede stakkarsHøres merkelig ut?
Stakkars!jeg er bare glad han har noen som tar seg av han. det er strengt dette så det er mye dokumenter som må fylles ut. jeg skal spørre broren min litt rundt dette eller mamma. han orker knapt å prate med noen for han er så langt nede stakkars![]()
sover alle uten om meg og lykke i september?![]()
han blir behandlet som han var dement og gammel det er ikke en 23 årsring sin drøm akkurat :/ ahus har vært dritt mot han, men skal faktisk ikke klage på hele sykehuset. det er bare visse avdelinger man burde holde seg unnaStakkars!
åjaJeg sovel ikke, jeg sklul(les: er på jobb )
![]()
Utrolig kjedelig!han blir behandlet som han var dement og gammel det er ikke en 23 årsring sin drøm akkurat :/ ahus har vært dritt mot han, men skal faktisk ikke klage på hele sykehuset. det er bare visse avdelinger man burde holde seg unna![]()
åjajeg må snart sove kjenner jeg. er ganske så trøtt, men jeg har ord og tanker som på lages som utkast til blogginnlegg senere
faktisk flere enn ett
![]()
ja, det er dessverre en svikt i systemetUtrolig kjedelig!
huff ikke kjekt med lite søvnSkulle gjerne sovet jeg også. Ble lite søvn i dag gitt :/ men men, får ta det igjen i helga, da har jeg fri![]()