Skravletråd september

Uffda :( :( :(
Hva er det med broren din?
han som er lam og nå kaster han opp hver eneste dag. fikk bilde av han med en smekke med oppkast av omsorgspersonen hans :( hun kontaktet meg på facebook noe som er koselig :) men jeg gråter inni meg av hva jeg ser

han som er lam og nå kaster han opp hver eneste dag. fikk bilde av han med en smekke med oppkast av omsorgspersonen hans :( hun kontaktet meg på facebook noe som er koselig :) men jeg gråter inni meg av hva jeg ser
Jeg har ikke ord :(
Stakkar han....❤️
Håper han får god pleie. Snilt av hun omsorgspersonen å kontakte deg da.

Jeg har ikke ord :(
Stakkar han....❤️
Håper han får god pleie. Snilt av hun omsorgspersonen å kontakte deg da.
ja det er veldig synd på han ! <3 ja også bor hun på den andre siden så hos henne er det jo morgen :p tror han skal ut av landet på behandling ut fra hva jeg har fått med meg :eek: litt vanskelig å skrive engelsk så bruker den dårlig engelsken min og googletranslate :p

hun omsorgenspersonen kommer helt fra phillipene til broren min :o

ja det er veldig synd på han ! <3 ja også bor hun på den andre siden så hos henne er det jo morgen :p tror han skal ut av landet på behandling ut fra hva jeg har fått med meg :eek: litt vanskelig å skrive engelsk så bruker den dårlig engelsken min og googletranslate :p
Ikke enkelt når avstander er så stor :(

Sover alle nå? Nå har snuppa sovnet. Det tok nesten to timer. Lurer på hvor hun får staheten sin fra?? Hmmm

Tar de inn folk som ikke snakker norsk?
jepp. men det er veldig strengt, så det er jo ikke alle som kommer. gjør jo ingenting så lenge man kan snakke engelsk med hverandre :) bare jeg som sliter med det :p

mannen min er så flink at det er flaut :oops:

Back
Topp