Ja venter i spenningAndre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja venter i spenningAndre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?
God morgenGod morgen! Da har jeg endelig kommet meg på bussen. På vei til jobb. Forsov meg littmen spiller ingen rolle. Tross alt delvis sykemeldt. Så jeg kan komme og gå når jeg vil.
Snuppa likte ikke ost og skinkemuffinsene! Men hun er skeptisk til alt nytt. Jaja... Mer på meg da![]()
Hva skjer hos dere i dag?
Det har de meldt her ogsåHer er det tykk tåke nå,men skal lysne opp i løpet av formiddagen og bli ipp i mot 20°
Herlig høstvær ❤
Omtrent det samme som megDa er kengubarnet kjørt på skolen å jeg har rydddt kjøkken
Det gjør noe med humøretDeilig å våkne til sol![]()
Får ta det selv daNei takk,nok med mitt eget![]()
Ja, det var detHer var det stille på morningen
Natten har vørt fantastiskGod morgen
Strålende vær her! Tenkte meg ut på løpetur
Natten har vært flott, din da?
Samme som meg daRevet ost og skinke![]()
TakkGod morgen
Håper du får en fin dag på jobb!
Her har jeg nettopp fått eldste på skolen.. Skal trene litt![]()
Jo det synes jeg du kanNei nei kan da ikke alltid være det;
Jepp, er veldig nysgjerrigAndre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?
Liker jo høstenDet har de meldt her ogsåjeg nyter disse dagene med sol. Gruer meg skikkelig til høstværet slår inn
![]()
Ja,man kan jo fylle de med myeSamme som meg dajeg syns den er veldig god. Men skal prøve noe annet neste gang...: kanskje
![]()
Hehe...så herlig at du sover godt med sengen for deg selvNatten har vørt fantastiskhar virkelig nytet de 2 nettene jeg har fått alene
i dag kommer gubben igjen,og da er det på'n igjen med traktorlyder
Gleder meg til jeg kan løpe igjen jeg![]()
Takk for detTakkha en flott treningsøkt! Tren litt for meg
he he he!
Jeg er det jaAndre som er nysgjerrig på hvordan det gikk med Tamra sin utfordring i går?
Hvor gammel er mini?Sliter med å få i mini drikke her :-/. Nekter å drikke både vann og mme. Spytter det bare ut igjen