haha mannen sover enda med klærne på og klarer ikke vekke han 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattnei da må jeg si natta herblir helt tullerusk i hodet, men fikk blogget innleggene mine så fornøyd med det
god natt. skravles mer i morgen tenker jeg
![]()
Jeg bestilte en babygym på lek mer 31.august å i dag får jeg beskjjed om at den ikke kan leveresHva skjer?
Det er fælt med syke barn. Men man takler det også. Som alt annet man må stå i...![]()
jahenne sovnet og mannen ja han sover med klærne på så jeg har noe å le av i kveld
![]()
Haha! Er du p blind uten?
God natt da![]()
Oi, det var sent å få beskjed.Jeg bestilte en babygym på lek mer 31.august å i dag får jeg beskjjed om at den ikke kan leveres
Dessverre. Men kjipt er detDet er sant. Og man må jo gjennom det uansett![]()
Det er det.. Får smånoia hver gang mannen er syk. Skikkelig mannesjuka, så blir spennende når lille blir det.Dessverre. Men kjipt er det![]()
Det var jo dårlig da.. Begynner å bli en stund siden august altså..Jeg bestilte en babygym på lek mer 31.august å i dag får jeg beskjjed om at den ikke kan leveres
Jeg er så nærsynt at jeg må ha tlfn heeeeelt oppi ansiktet om jeg skal se noe uten linser eller brillerOmtrentser klart på 6-8 cm, utover det er mest skurr
![]()
Men samboer ble heldig inatt. Hun la seg åtte igår kveld og våkna bare en gang for mat halv tre :O det er ikke vanlig![]()
Det blir nok lite søvn, mye bekymringer og nye erfaringer. Og så kommer til å gå helt bra også.Det er det.. Får smånoia hver gang mannen er syk. Skikkelig mannesjuka, så blir spennende når lille blir det.
Bra natt! Fint med store unger, bare meg selv som kan tulle til nattaGod morgen frøkener![]()
Snuppa starta dagen halv seks idagalt for tidlig ifølge mammaen
![]()
Nå sover snupps plutselig igjen, så vurderer en liten hvil til her.
Alle hatt en fin natt da?
!!? Det vsr skikkelig dårlig service...de kunne ha fortalt deg det den dagen du bestilte den vell? Har du betalt for den å?Jeg bestilte en babygym på lek mer 31.august å i dag får jeg beskjjed om at den ikke kan leveres
Stakkars liten :-(. Så bra hun ihvertfall ikke var dehydrerttusen takk for alle lykkeønsker, gode ord og at dere har tenkt på oss
vært hjemme en times tid nå. hun er ikke dehydert heldigvis,men ørebetennelsen er heftig! fant ut i dag at trommehinnen på venstre hadde sprukket og var blåden var på vei til gro da
sprakk nok tirsdag kveld da hun hylte helt grusomt
stakkars lille jenta mi <3 vi kan gi hun hva hun vil ha av drikke og så mye is hun vil. skal følge meg og sjekke opp ørene hennes hos legen
hun tisser ikke mye, men har ikke blitt dehydert så jeg ble lettet
![]()
Sovnet nok lenge før den startetFlere som ser parti leder debatt ?
Tror jeg må prøve den en gangJa kan jeg vel alltid gjøre![]()
350 g mykt smør
6 dl sukker
1/2 ts salt
6 egg
3 dl kakao
3 dl hvetemel
Bland smør og mel til det blir lyst og luftig
Ha oppi kakao og salt
Ha i eggene en og en
Ha i melet.
Jeg steker den i rund form.
Skal stekes på 180 grader i 40 min