ELSKER!!! shoppingshopping er mororydding er ikke gøy
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ELSKER!!! shoppingshopping er mororydding er ikke gøy
![]()
Skriver bare om mat, jegtusen takkja, jeg kan skrive ganske lange innlegg. men jeg klarer ikke stoppe når jeg først skriver skjønner du. blir veldig ingansjert når jeg skriver. elsker å skrive
![]()
Helt santEn dag er bedre enn ingen![]()
Middagene dine virker helt fantastiske!Skriver bare om mat, jeg
Tør ikke helt fortelle for mye om meg
Ooh...så spennendelykke til!
koselig detSkriver bare om mat, jeg
Tør ikke helt fortelle for mye om meg
Lykke tiiiltiden går så fort me våre små. Føler mi nettopp var født og hun er 10 uker på søndag :O og ihvertfall føler jeg din lille nettopp kom
![]()
Tusen takk.Middagene dine virker helt fantastiske!
Jepp, ikke hørt om den før??![]()
Hehe, ja føler nesten selv og at han nettopp kom...men samtidig så føler jeg at jeg alltid har hatt han![]()
Flinka!![]()
Ååh, spis litt for meg og da av den![]()
Det er godt det, da vet man at man setter pris på hverandreom jeg ikke savnet mannen når han var borte hadde jeg blitt lei meg
og redd.
Jeg kunne nok gjort det når jeg var yngre, men nå er jeg ved å bli "en gammel kjæring" og er litt mer forsiktigkoselig detjeg har alltid hatt sansen for å dele mitt liv med andre, så kunne fint skrivet bok om livet mitt jeg. men har aldri turt det. jeg har alltid drevet med dette. begynte på en bok på barneskolen og ungdomsskolen. fikk bra kommentarer tilbake, men jeg turte aldri mer. så fant jeg blogg og da var det bare å skrive og jeg elsker det ! prøver å ikke dele alt for mye, men mine meninger om ting komme tydlig frem der
![]()
Finner du noen da?Leter etter fine skjerf på ebay
Er de gode?Tusen takk.
Skrev ikke noe middag i dag da...
(Hadde Findus fish'n chrips med stekte grønnsaker og remulade)
Det er en god følelse, detSant! Jeg savner han bare han er borte på jobb en hel dag. Alltid godt å se han![]()
Ja, har gått en liten tur og skal spise kveldsmat nåEr ikke bestandig jeg klarer å følge med jeg heller,så jeg henger meg bare på
Alt fint her... jeg har tent noen telys og skal ta meg en kopp te
Alt fint der?