ja legen hjelper dere vettuOff ja også kan han jo heller ikke fortelle hva som er gale. Men virker som øret så får bare få legen til å gjøre noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja legen hjelper dere vettuOff ja også kan han jo heller ikke fortelle hva som er gale. Men virker som øret så får bare få legen til å gjøre noe![]()
Det er godt det, da vet man at man setter pris på hverandreJa. De gangene jeg har vært på reise uten han en stund, er det alltid ekstra godt å komme hjem igjen![]()
shopping er moroMå på shopping og rydde.
Av og til kan det hjelpe å få ut frustrasjonja det skal være helt sikkert. føler meg hjelpesløskanskje derfor jeg fikk det utbrudet å måtte gå på badet og puste ut. jeg tror faktisk det oppi at jeg er sliten og så lei av alt negativt som skjer. nå er det nok!
Hihi..
Det gjør jeg også
Har du link til bloggen din?
Satser på detja legen hjelper dere vettulille N har jo på begge. det har jeg aldri hatt men høyreøret mitt er utsatt
![]()
Jeg også i grunnGoodgleder meg
![]()
Helt enig!shopping er mororydding er ikke gøy
![]()
jepp det er santAv og til kan det hjelpe å få ut frustrasjon. Gubben her får høre mye rart her. Får håpe det snur snart for deg
![]()
gjør det eller dra på legevaktenSatser på det. Håper bare de har ledig til at vi kan komme inn i morgen
. Får bare ringe med en gang de åpner tlf linjen
![]()
Så brajepp det er santtakk
ligger i sengen og bare slapper av
har høy musikk på ørene og bare koser meg
jaggu var det en runde i sengen som skulle få opp humøret mitt litt merdet påvirker veldig humøret mitt
Sant! Er lei rotshopping er mororydding er ikke gøy
![]()
Tenkte på legevakten. Tror ikke han trenger det i natt men får vi ikke time hos fastlegen i morgen går vi til legevaktengjør det eller dra på legevakten![]()
så koseligSå bra. Lagt meg jeg og ligger her med mini inntil meg
![]()
huff da. legevakten skal jo være der for å hjelpeTenkte på legevakten. Tror ikke han trenger det i natt men får vi ikke time hos fastlegen i morgen går vi til legevakten. Legevakten her er utrolig vanskelige å ha med å gjør ofte.
Det skjønner jeg.www.mitthjertebarn.blogg.no vil ikke ha den åpen da det er bilder av meg der og brått kjenner noen meg igjenvi prøver ikke lenger for mange for jeg orker ikke alle spørsmål igjen
jeg og, men mann er ikke flink med husarbeidSant! Er lei rot
Jeg bestilte akkurat to sminkeveskerLeter etter fine skjerf på ebay
tusen takkDet skjønner jeg.
Orker ikke lese så mye nå, er fryktelig trøtt, men så veldig bra ut ved første øyekast![]()