Skravletråd september

Off ja også kan han jo heller ikke fortelle hva som er gale. Men virker som øret så får bare få legen til å gjøre noe:)
ja legen hjelper dere vettu :) lille N har jo på begge. det har jeg aldri hatt men høyreøret mitt er utsatt :o

Ja. De gangene jeg har vært på reise uten han en stund, er det alltid ekstra godt å komme hjem igjen ;)
Det er godt det, da vet man at man setter pris på hverandre :) om jeg ikke savnet mannen når han var borte hadde jeg blitt lei meg :( og redd.

ja det skal være helt sikkert. føler meg hjelpesløs :( kanskje derfor jeg fikk det utbrudet å måtte gå på badet og puste ut. jeg tror faktisk det oppi at jeg er sliten og så lei av alt negativt som skjer. nå er det nok!
Av og til kan det hjelpe å få ut frustrasjon :-). Gubben her får høre mye rart her. Får håpe det snur snart for deg:-)

Av og til kan det hjelpe å få ut frustrasjon :). Gubben her får høre mye rart her. Får håpe det snur snart for deg:)
jepp det er sant :) takk :) ligger i sengen og bare slapper av :D har høy musikk på ørene og bare koser meg :D
jaggu var det en runde i sengen som skulle få opp humøret mitt litt mer :p det påvirker veldig humøret mitt

Tenkte på legevakten. Tror ikke han trenger det i natt men får vi ikke time hos fastlegen i morgen går vi til legevakten:). Legevakten her er utrolig vanskelige å ha med å gjør ofte.
huff da. legevakten skal jo være der for å hjelpe :o

Det skjønner jeg.
Orker ikke lese så mye nå, er fryktelig trøtt, men så veldig bra ut ved første øyekast :)
tusen takk :) ja, jeg kan skrive ganske lange innlegg. men jeg klarer ikke stoppe når jeg først skriver skjønner du. blir veldig ingansjert når jeg skriver. elsker å skrive :)

Back
Topp