Tiden flyr! Lykke tilHoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Mini er 6 uker idag... GISP!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden flyr! Lykke tilHoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Mini er 6 uker idag... GISP!
Det må jeg også gjøre en gangDet gjør det![]()
Åh :/ håper ikke det er det, men høres nesten slik ut :/ liker ikke. Vet selv hvor vondt det er. Vært plaget med ørene helt siden jeg var lita. Et år hadde jeg ørebetennelse konstant. Akkurat bra på et øre, før det slo til igjen på begge..
Flink! Jeg er snopefri i dagHaha
Må skaffe meg en ny på fredager fremdeles snopefri
![]()
Håper også det. Var ikke så altfor gale i natt så var, hadde ett par gråte toker hvis han ikke fant puppen men roet seg klart. Hadde en økt mellom 3.15 og 4.15 da hvor han var lys våken og måtte skikkelig bysses i søvn igjen for at vi skulle få noen timers søvn til.Ja. Vi satser på det. Håper natta ikke blir for ille da!
tusen takkTakk og god bedring til din også. Her sover han (bank i bordet) i sengen vår. Pleier å hjelpe å finne frem puppen her evt vugge litt i noen min.
Lykke tilFra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi her
Tja, vi skal pusse opp nesten helehuset![]()
Det gjør den![]()
Bedre enn psyken min iallefall. Hadde vi skulle gjort dette alene hadde jeg flyttet! Mannen er jo aldri hjemme jo!![]()
stakkars litenHåper også det. Var ikke så altfor gale i natt så var, hadde ett par gråte toker hvis han ikke fant puppen men roet seg klart. Hadde en økt mellom 3.15 og 4.15 da hvor han var lys våken og måtte skikkelig bysses i søvn igjen for at vi skulle få noen timers søvn til.
Stakkars! God bedring!Off stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
Takk, gleder meg til jul neste år- ds er målet å være ferdigLykke tildet har vi gjort!
Ja.. 70% av tiden er han borte tenker jeg. Han har reise jobb.. men vi er vant til det da og koser oss ekstra når han er hjemmeHeheser den! Jobber han mye eller?
Håper også det. Var ikke så altfor gale i natt så var, hadde ett par gråte toker hvis han ikke fant puppen men roet seg klart. Hadde en økt mellom 3.15 og 4.15 da hvor han var lys våken og måtte skikkelig bysses i søvn igjen for at vi skulle få noen timers søvn til.
Ja.. 70% av tiden er han borte tenker jeg. Han har reise jobb.. men vi er vant til det da og koser oss ekstra når han er hjemme![]()
Tusen takk!jeppjeg har alltid stått stødig på mine 2 ben og en psykolog har ikke sett at jeg har hatt noen problemer. tusen takk
god klem tilbake
Off ikke godt og går hardt utover mammahjertet det der. Håper dere og får en grei natts søvntusen takkhåper han sover nå. lille N sover i vår seng med puta til pappa litt opphøyd
godt noe hjelper
her så bare vir hun seg unna meg og gråter og gråter. ingenting hjelper når hun får sånne gråteøkter når hun har vondt
Avtale. Jeg gjør gjerne detJa, hvis du denger noen for meg![]()