Skravletråd september

Åh :/ håper ikke det er det, men høres nesten slik ut :/ liker ikke. Vet selv hvor vondt det er. Vært plaget med ørene helt siden jeg var lita. Et år hadde jeg ørebetennelse konstant. Akkurat bra på et øre, før det slo til igjen på begge..

jeg får ikke Quote på forrige innlegget men det høres ut som det er ørebetennelse. lille N var kjemperød, men sist hun var forskjølet var det lite så da gjorde vi ingenting. håper han slipper lettere unna enn lille N :) jeg og var plaget mye med ørebetennelse og gjett hvem som fikk det idag? jo jeg :p går på ery-max pga byllen så etter å ta anitbioktiaen min merker jeg ikke så mye. huff stakkars disse små :(

Ja. Vi satser på det. Håper natta ikke blir for ille da!
Håper også det. Var ikke så altfor gale i natt så var, hadde ett par gråte toker hvis han ikke fant puppen men roet seg klart. Hadde en økt mellom 3.15 og 4.15 da hvor han var lys våken og måtte skikkelig bysses i søvn igjen for at vi skulle få noen timers søvn til.

Takk og god bedring til din også:). Her sover han (bank i bordet) i sengen vår. Pleier å hjelpe å finne frem puppen her evt vugge litt i noen min.
tusen takk :) håper han sover nå. lille N sover i vår seng med puta til pappa litt opphøyd :) godt noe hjelper :) her så bare vir hun seg unna meg og gråter og gråter. ingenting hjelper når hun får sånne gråteøkter når hun har vondt

Fra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi her :)
Tja, vi skal pusse opp nesten helehuset :)
Lykke til :) det har vi gjort!

Håper også det. Var ikke så altfor gale i natt så var, hadde ett par gråte toker hvis han ikke fant puppen men roet seg klart. Hadde en økt mellom 3.15 og 4.15 da hvor han var lys våken og måtte skikkelig bysses i søvn igjen for at vi skulle få noen timers søvn til.
stakkars liten :(

Godt puppen hjelper i det minste ;) om du får noe for det hos legen så virker vel det iallefall ganske fort :)

hva skal dere i morgen da? :)

Ja.. 70% av tiden er han borte tenker jeg. Han har reise jobb.. men vi er vant til det da og koser oss ekstra når han er hjemme :)

Oj. Tror ikke jeg hadde klart det selv om mannen var så mye borte. Men man blir vel vant til det meste. Setter nok mer pris på den tiden man har sammen :)

tusen takk :) håper han sover nå. lille N sover i vår seng med puta til pappa litt opphøyd :) godt noe hjelper :) her så bare vir hun seg unna meg og gråter og gråter. ingenting hjelper når hun får sånne gråteøkter når hun har vondt
Off ikke godt og går hardt utover mammahjertet det der. Håper dere og får en grei natts søvn:-)

Jeg skulle liksom skru på tvn og sette meg der. Istedet har jeg lagt på sofaen å trykket på bv i snart 2 timer. Tiden flyr virkelig.

Back
Topp