Skravletråd september

Skriver bare om mat, jeg :p
Tør ikke helt fortelle for mye om meg
koselig det :D jeg har alltid hatt sansen for å dele mitt liv med andre, så kunne fint skrivet bok om livet mitt jeg. men har aldri turt det. jeg har alltid drevet med dette. begynte på en bok på barneskolen og ungdomsskolen. fikk bra kommentarer tilbake, men jeg turte aldri mer. så fant jeg blogg og da var det bare å skrive og jeg elsker det ! prøver å ikke dele alt for mye, men mine meninger om ting komme tydlig frem der :p

Lykke tiiil :) tiden går så fort me våre små. Føler mi nettopp var født og hun er 10 uker på søndag :O og ihvertfall føler jeg din lille nettopp kom :p

Hehe, ja føler nesten selv og at han nettopp kom...men samtidig så føler jeg at jeg alltid har hatt han :p

Det er godt det, da vet man at man setter pris på hverandre :) om jeg ikke savnet mannen når han var borte hadde jeg blitt lei meg :( og redd.

Sant! Jeg savner han bare han er borte på jobb en hel dag. Alltid godt å se han ;)

koselig det :D jeg har alltid hatt sansen for å dele mitt liv med andre, så kunne fint skrivet bok om livet mitt jeg. men har aldri turt det. jeg har alltid drevet med dette. begynte på en bok på barneskolen og ungdomsskolen. fikk bra kommentarer tilbake, men jeg turte aldri mer. så fant jeg blogg og da var det bare å skrive og jeg elsker det ! prøver å ikke dele alt for mye, men mine meninger om ting komme tydlig frem der :p
Jeg kunne nok gjort det når jeg var yngre, men nå er jeg ved å bli "en gammel kjæring" og er litt mer forsiktig :P

Er ikke bestandig jeg klarer å følge med jeg heller,så jeg henger meg bare på ;)
Alt fint her... jeg har tent noen telys og skal ta meg en kopp te ;)
Alt fint der?
Ja, har gått en liten tur og skal spise kveldsmat nå :) Har blitt obligatorisk med kveldsmat etter at jeg ble gravid! Før slurvet jeg mer med det...

Back
Topp