Skravletråd september

22.november tror jeg.. jeg har jo termin 5.oktober,men om det blir finale så drar vi nedover så blir min lillesøster på 17 med å passer lillegull mens vi er på kamp ;)
Ja, det er jo en mulighet for dere:)
Jeg har jo termin en mnd etter, så er vel greit å holde seg hjemme. Orker ikke at fødselen skal starte på cupkampen heller :p ;)

Håper det. Får vel bare bygge om vi ikke finner riktig hus :) for vi skal bo der :p landlig, men tettsted med sentrum og bare 20 minutter inn til her vi bor nå i byen :)
Blir sikkert kjempebra når dere får pussa opp. Skal dere pusse opp hele huset ? :) er det gammelt?
Fra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi her :)
Tja, vi skal pusse opp nesten helehuset :)

Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jeg :p Dere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet :D Har alle det fint i kveld?

Det trenger du ikke. Tenkte det samme som deg når jeg ble medlem her. Er bare å hoppe inn om noen snakker om noe interessant ;) eller bare hils på, så hilser nok noen tilbake ;)

Her går det fint. Trøtt etter en lang dag. Skravler litt her inne før det blir natta om en times tid. Har du det bra da? :)

Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jeg :p Dere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet :D Har alle det fint i kveld?
Ikke les deg opp, bare hopp rett inn:D
Koselig å se deg her!
Jeg har det supert i sofaen:P
Hva gjør du i kveld?

Hoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll :D *spent*
Mini er 6 uker idag... GISP!

Lykke tiiil :) tiden går så fort me våre små. Føler mi nettopp var født og hun er 10 uker på søndag :O og ihvertfall føler jeg din lille nettopp kom :p

Fra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi her :)
Tja, vi skal pusse opp nesten helehuset :)

Men med litt modernisering, blir det nok knallbra ;) med en så bra tomt, er det verd oppussingen regner jeg med ;)

Back
Topp