Så gøy.Hoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Mini er 6 uker idag... GISP!
Om en uke er lille U 6 måneder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy.Hoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Ja, det er jo en mulighet for dere22.november tror jeg.. jeg har jo termin 5.oktober,men om det blir finale så drar vi nedover så blir min lillesøster på 17 med å passer lillegull mens vi er på kamp![]()
Haha
Må skaffe meg en ny på fredager fremdeles snopefri
![]()
Tiden flyr I godt selskapHoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Fort gjort i fartaJepp,pølsene lå pent i kjøleskapet, jeg tok visst bare ut ketshupen og safta
Jepp, ikke hørt om den før??Er det DET det heter?![]()
![]()
Fra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi herHåper det. Får vel bare bygge om vi ikke finner riktig husfor vi skal bo der
landlig, men tettsted med sentrum og bare 20 minutter inn til her vi bor nå i byen
![]()
Blir sikkert kjempebra når dere får pussa opp. Skal dere pusse opp hele huset ?er det gammelt?
Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jegDere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet
Har alle det fint i kveld?
Hadde vært gøy![]()
Ja det var detOi!! Godt tilbud!!
Ikke les deg opp, bare hopp rett innKommer meg liksom aldri inn i den tråden her jegDere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet
Har alle det fint i kveld?
Hoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Ooh...så spennendeHoho, imorgen skal vi på 6-ukers kontroll*spent*
Deilig å være fornøyd med mannebeinetEr veldig fornøyd med han altså![]()
Det vil jeg tro du er!Da er jeg heldigvis trygg![]()
Ikke jeg heller.Fikk aldri helt grepet om den, jeg..
Glad det er lenge siden nå
Fra slutten på 60 - tallet , så sånn passe. Typisk husbank hus. Vi hadde egentlig planer om å bygge vi også. Men siden falt sånn for denne tomta blir vi her![]()
Tja, vi skal pusse opp nesten helehuset![]()
Heldig du er.Da er jeg hjemmefikk kjøpt så masse nytt
![]()