Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo detLitt rutinetull er jo greit innimellom![]()
Hæ?!Ikke lov å bare drikke brus altså
Må smake på fisken også
Har ikke moren din lært deg at du skal smake på ting![]()
Hva har han gjort?Fordi han er dum
Minner meg på at jeg ikke har startet opp på ny bok etter ferien. Får prøve igjen i morgenNja sånn halveis
Er ikke bestandig jeg klarer å følge med jeg heller,så jeg henger meg bare påKommer meg liksom aldri inn i den tråden her jegDere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet
Har alle det fint i kveld?
Er veldig fornøyd med han altsåWow, han er en smart mann!
Lucky you!
Ja, jeg skjønner denNei,derfor hadde det vært gøy![]()
Da er jeg heldigvis tryggJeg tar jo bare de som fortjener det da![]()
Det gjorde plate nummer 2 her oghaha
Smakte godt daHuff da!!![]()
Hehe, det blir nok deres tur ogsåvi falt pladask for beliggenheten på huset vårt. Utsikt over en innsjø og 500 meter fra sentrum i et rolig boligstrøk
huset har... eh potensiale
har bodd her i snart 4 år og snart kommer snekkerne på besøk og hjelper oss å pusse opp huset
![]()
Like før jeg trekker tilbake invitasjonen altsåHæ?!var jo liksom brusen som fristet
Min mor har lært meg mange ting, og det er vel en av dem...![]()
Jeg har en kvikk lunsj i kjøleskapet![]()
Hehe..Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jegDere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet
Har alle det fint i kveld?
Haha
Må skaffe meg en ny på fredager fremdeles snopefri
![]()
22.november tror jeg.. jeg har jo termin 5.oktober,men om det blir finale så drar vi nedover så blir min lillesøster på 17 med å passer lillegull mens vi er på kampJa, jeg skjønner den
Blir nok ikke i år heller
Er den ikke i november en gang?