• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Jeg elsker meg her ! Har prøvd å bodd i by med lite folk og med flere millioner folk, nei, det er her jeg skal bo :) jeg har forresten nesten 700 kvadratmeter plen :p

Flytter nok på landet om et par år når vi kjøpet hus. Har funnet plassen vi vil bo på, må bare lete etter det rette huset ;)

Ååh, bare litt misunnelig nå da! Har nøyaktig 6 kvm plen utenfor her :p

Sånn rent bortsett fra at jeg pakket grill, pølsebrød, ketshup, grillklype, marshmallows, pinner, fyrstikker, drikke, glass.... og altså ikke PØLSER, så var det jo alt i alt en hyggelig ettermiddag og ungene koste seg og lillesøster vasset ut i sjøen med sine helt nye sko. "de tåler jo vann, mamma" NEI, for tenk, selv om det er goretex så tåler de ikke å bade OVER skaftet.....

Klissvåte sko vasket i bøtte med milo og satt på skotørk som blåser dem tørre og så må de impregneres på nytt, og la oss håpe jeg 1)fikk ut sjølukta og 2)får de tørre før de surner.
Hehe...:P pølsene ble igjen hjemme?
Håper du reddet skoene:) vil tro det går bra!

Hehe...:p pølsene ble igjen hjemme?
Håper du reddet skoene:) vil tro det går bra!

Jepp,pølsene lå pent i kjøleskapet, jeg tok visst bare ut ketshupen og safta

Flytter nok på landet om et par år når vi kjøpet hus. Har funnet plassen vi vil bo på, må bare lete etter det rette huset ;)

Ååh, bare litt misunnelig nå da! Har nøyaktig 6 kvm plen utenfor her :p
Hehe, det blir nok deres tur også :) vi falt pladask for beliggenheten på huset vårt. Utsikt over en innsjø og 500 meter fra sentrum i et rolig boligstrøk :) huset har... eh potensiale :p har bodd her i snart 4 år og snart kommer snekkerne på besøk og hjelper oss å pusse opp huset :)

Back
Topp