Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det jo full klaff da. Gratulerer med ny bilJeppNå står den i garasjen med babysetet klart
Så nå venter vi!
Fine julegaverHmmm.. Tror jeg står overliker ikke likør (også er jeg gravid
)
Takk for detKrysser fingrene for deg![]()
Ja, det er det sikkertFine julegaver![]()
Jeg elsker meg her ! Har prøvd å bodd i by med lite folk og med flere millioner folk, nei, det er her jeg skal bojeg har forresten nesten 700 kvadratmeter plen
![]()
Bare en som er skikkelig teitOij! Noen som er ekle?
Hehe...Sånn rent bortsett fra at jeg pakket grill, pølsebrød, ketshup, grillklype, marshmallows, pinner, fyrstikker, drikke, glass.... og altså ikke PØLSER, så var det jo alt i alt en hyggelig ettermiddag og ungene koste seg og lillesøster vasset ut i sjøen med sine helt nye sko. "de tåler jo vann, mamma" NEI, for tenk, selv om det er goretex så tåler de ikke å bade OVER skaftet.....
Klissvåte sko vasket i bøtte med milo og satt på skotørk som blåser dem tørre og så må de impregneres på nytt, og la oss håpe jeg 1)fikk ut sjølukta og 2)får de tørre før de surner.
Nja sånn halveisLiker du den?
Fordi han er dumJeg stiller oppmen hvorfor??
Litt rutinetull er jo greit innimellomJupp, ble sent på tuppa men hun var veldig glad når hun la seg da![]()
Nei,derfor hadde det vært gøyFaktisk aldri vært på cupfinalen jeg.
Har du det?
Liler ikke teite folk...Bare en som er skikkelig teit
Jeg tar jo bare de som fortjener det daDriver du med sånt da
Må huske hvilken flyplass jeg skal holde meg unna altså![]()
![]()
Ååh, det skal du være glad for. En plate ble oppspist på to dager :/
Hehe...pølsene ble igjen hjemme?
Håper du reddet skoenevil tro det går bra!
Hehe, det blir nok deres tur ogsåFlytter nok på landet om et par år når vi kjøpet hus. Har funnet plassen vi vil bo på, må bare lete etter det rette huset![]()
Ååh, bare litt misunnelig nå da! Har nøyaktig 6 kvm plen utenfor her![]()