Skravletråd september

Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jeg :p Dere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet :D Har alle det fint i kveld?

Ikke lov å bare drikke brus altså :eek:
Må smake på fisken også;)
Har ikke moren din lært deg at du skal smake på ting :p
Hæ?!:eek: var jo liksom brusen som fristet:P
Min mor har lært meg mange ting, og det er vel en av dem...:rolleyes:

Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jeg :p Dere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet :D Har alle det fint i kveld?
Er ikke bestandig jeg klarer å følge med jeg heller,så jeg henger meg bare på ;)
Alt fint her... jeg har tent noen telys og skal ta meg en kopp te ;)
Alt fint der?

Hehe, det blir nok deres tur også :) vi falt pladask for beliggenheten på huset vårt. Utsikt over en innsjø og 500 meter fra sentrum i et rolig boligstrøk :) huset har... eh potensiale :p har bodd her i snart 4 år og snart kommer snekkerne på besøk og hjelper oss å pusse opp huset :)

Håper det. Får vel bare bygge om vi ikke finner riktig hus :) for vi skal bo der :p landlig, men tettsted med sentrum og bare 20 minutter inn til her vi bor nå i byen :)
Blir sikkert kjempebra når dere får pussa opp. Skal dere pusse opp hele huset ? :) er det gammelt?

Hæ?!:eek: var jo liksom brusen som fristet:P
Min mor har lært meg mange ting, og det er vel en av dem...:rolleyes:
Like før jeg trekker tilbake invitasjonen altså :eek:
Her må det smakes, det sa min mor ;) :p

Hehe..
Det tar litt tid i begynnelsen, men man lærer fort.
Man må ikke lese seg opp, man kan bare hoppe rett inn

Ja, jeg skjønner den :)
Blir nok ikke i år heller :p
Er den ikke i november en gang?
22.november tror jeg.. jeg har jo termin 5.oktober,men om det blir finale så drar vi nedover så blir min lillesøster på 17 med å passer lillegull mens vi er på kamp ;)

Back
Topp