• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

tusen takk for det <3 ja det vil det :) men livet har alltid vært sånn. jeg har opplevd veldig mye motgang, uheldig ja :( håper jeg og :) får jeg får så vondt av henne jeg :( <3

Trist det er sånn :/ ja, håper hun er bedre til i morgen!

Så flott da:D en vellykket ettermiddag?

Sånn rent bortsett fra at jeg pakket grill, pølsebrød, ketshup, grillklype, marshmallows, pinner, fyrstikker, drikke, glass.... og altså ikke PØLSER, så var det jo alt i alt en hyggelig ettermiddag og ungene koste seg og lillesøster vasset ut i sjøen med sine helt nye sko. "de tåler jo vann, mamma" NEI, for tenk, selv om det er goretex så tåler de ikke å bade OVER skaftet.....

Klissvåte sko vasket i bøtte med milo og satt på skotørk som blåser dem tørre og så må de impregneres på nytt, og la oss håpe jeg 1)fikk ut sjølukta og 2)får de tørre før de surner.

Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker meg :) DA føler man seg elsket og satt pris på;)
Ååh....herlige mannen!❤️ da er virkelig klesvasken verdt det!

Back
Topp