Skulle bare mangle. Jeg veit hvordan det er må ha hjelp, siden jeg er så mye aleneBra du stiller opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle bare mangle. Jeg veit hvordan det er må ha hjelp, siden jeg er så mye aleneBra du stiller opp![]()
HihiOkei, da er det jo lov![]()
JaHaha. Fristelsen ble for stor ja? Skjønner deg godt![]()
Fordi jeg har veldig lyst på et par stykke nåDu har vært flink,men hvorfor ikke vente til helgen? Har du vært flink så lenge så klarer du ett par dager til?![]()
Deilig med stille husBegge ungene sover og det er stille i husetburde sikkert ha gjort noe, men kommer meg ikke opp av senge
![]()
Så klart gjør vi detHåper på medalje da?![]()
HahaDu får droppe i helga da, siden du spiste i dag![]()
![]()
Joho er detNeeida![]()
Jahaha, fikk den jo regel rett levert på døra. Det er ikke ofte. Kan faktisk aldri huske å ha opplevd det før
![]()
Så flink han erMannen min er ekstremt flink til å kjøpe vesker.
Jeg har blant annet en fantastisk Via Victoria jobb veske jeg har fått av han
Ja,skulle egentlig det. Men er jo ikke hovedkampen i helga..skulle ha vært det syns jeg,når kampen der er ganske viktigCmore ja, var det jeg trodde
Skulle helst hatt den på tv2 eller zebra![]()
Hold deg hard! Jeg heier på degFordi jeg har veldig lyst på et par stykke nå![]()
Ikke santDa har man jo intet valghaha
Kan aldri huske å ha fått noe som helst parti på døra![]()
jaNettop, bra han skal det
Plutselig atferdsendring feks..Hva skal man være obs på?
Så flott daReelt sett hadde han nok ikke tid, men han gjorde det, og det var jo koselig og praktisk det.