Skravletråd september

Skikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det :p
Kan ikke spise den om du ikke stemmer høyre da :eek: :p

Dersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag :rolleyes:

Det er bra :) du fortjener å få tatt litt vare på deg selv også. Det er like viktig det.
jeg har aldri vært flink me det :p men når jeg er så dårlig med ME som må jeg kunne fungere som mamma <3 derfor kaster jeg inn håndkle nå så jeg kan få hentet meg litt inn forhåpentligvis :) jeg kommer aldri til å få så mange barn jeg alltid har drømt om, men de 3 barna vi ønsker oss. 2 til, ja de skal få massevis av kjærlighet <3

Dersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag :rolleyes:
Du har vært flink,men hvorfor ikke vente til helgen? Har du vært flink så lenge så klarer du ett par dager til? ;)

God kveld :) vi kom oss hjem fra mormor og passer nå nevøen vår en times tid. Skulle egentlig startet kveldsstell, men svigerinna mi spurte så snilt da hun måtte på en møte :) viktig å hjelpe hverandre ! :)
Bra du stiller opp:D

jeg har aldri vært flink me det :p men når jeg er så dårlig med ME som må jeg kunne fungere som mamma <3 derfor kaster jeg inn håndkle nå så jeg kan få hentet meg litt inn forhåpentligvis :) jeg kommer aldri til å få så mange barn jeg alltid har drømt om, men de 3 barna vi ønsker oss. 2 til, ja de skal få massevis av kjærlighet <3
Det har jeg ingen tvil om! :)

Går på cmore;) måtte jo fixe meg d i år mens tippeligaen er i allefall :)
Cmore ja, var det jeg trodde :(
Skulle helst hatt den på tv2 eller zebra ;)

Back
Topp