Ja, kan hjelpe på det ogsåJa! Eller om det er dårlig dommerdømming eller noe annet også...jeg blir alt for ivrig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan hjelpe på det ogsåJa! Eller om det er dårlig dommerdømming eller noe annet også...jeg blir alt for ivrig!![]()
NeeidaJo det er dårlig valg
Kan ikke spise den om du ikke stemmer høyre daSkikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det![]()
Send dem til meg er du snillSkikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det![]()
dere her inne er så gode å ha ! <3 virkelig
jeg har aldri vært flink me detDet er bradu fortjener å få tatt litt vare på deg selv også. Det er like viktig det.
Du har vært flink,men hvorfor ikke vente til helgen? Har du vært flink så lenge så klarer du ett par dager til?Dersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag![]()
Så mulig det blir å sitte hjemme på søndag å se den på tvJa, kan hjelpe på det også![]()
Da spiser jeg denKan ikke spise den om du ikke stemmer høyre da![]()
![]()
Er vel kanskje det tryggesteSå mulig det blir å sitte hjemme på søndag å se den på tv![]()
Okei, da er det jo lovDa spiser jeg den![]()
Skikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det![]()
Hehe, blir litt langt da. Og siden jeg allerede har stemt så kan jeg liksom ikke bruke det som "trusell" hellerSend dem til meg er du snill![]()
Bra du stiller oppGod kveldvi kom oss hjem fra mormor og passer nå nevøen vår en times tid. Skulle egentlig startet kveldsstell, men svigerinna mi spurte så snilt da hun måtte på en møte
viktig å hjelpe hverandre !
![]()
Dersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag![]()
Det har jeg ingen tvil om!jeg har aldri vært flink me detmen når jeg er så dårlig med ME som må jeg kunne fungere som mamma <3 derfor kaster jeg inn håndkle nå så jeg kan få hentet meg litt inn forhåpentligvis
jeg kommer aldri til å få så mange barn jeg alltid har drømt om, men de 3 barna vi ønsker oss. 2 til, ja de skal få massevis av kjærlighet <3
Går på cmoreEr vel kanskje det tryggeste
Er det tv kamp da?
For sentKan jo spare de til helga da![]()
Cmore ja, var det jeg troddeGår på cmoremåtte jo fixe meg d i år mens tippeligaen er i allefall
![]()