Skravletråd september

Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker meg :) DA føler man seg elsket og satt pris på;)
Så koselig da

Sender deg en god klem. Tror du trenger det <3 Ting vil bli bedre :) håper lille N blir frisk snart og du får sove mer :)
tusen takk for det <3 ja det vil det :) men livet har alltid vært sånn. jeg har opplevd veldig mye motgang, uheldig ja :( håper jeg og :) får jeg får så vondt av henne jeg :( <3

Ja,skulle egentlig det. Men er jo ikke hovedkampen i helga..skulle ha vært det syns jeg,når kampen der er ganske viktig :)
Ja, det er synd. Kan vel egentlig ikke klage da. Mange andre lag som har færre tv-kamper :p

Så flink han er:D
Har han god smak eller må du ha spesifikke ønsker?
Jeg viste ingenting.
Var han som mente jeg trengte en skikkelig jobb veske :)

Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker meg :) DA føler man seg elsket og satt pris på;)
å så koselig :D jeg får sånne jeg og :)

Back
Topp