Ja ja greit daJeg er nå bare ærlig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ja greit daJeg er nå bare ærlig da![]()
Oj det synes jeg var tidligTøft men veldig viktig
Incestsenteret skal inn i skolen og holde foredrag for 2. og 4. klasse![]()
Jo takk, jeg veeeet.....Enda.. plutselig står den og frister i butikken![]()
jaHerlig med slike menn![]()
En bok av cecilie ahornHva leser du?
HahaSkikkelig dumt at høyre kom på døra mi med sjokolade nå. Jeg som hadde tenkt å prøve å holde meg til helga. Jaja det var det![]()
Oij! Noen som er ekle?Noen som har lyst å ta med balltre å denge noen for meg?
What?!Dersom jeg kjøpte en pose moccabønner (200 g) i juli og den enda ikke er tom.
Ikke sant jeg da her vært flink og kan ta litt selv om det er onsdag![]()
tusen takk for det <3 ja det vil detmen livet har alltid vært sånn. jeg har opplevd veldig mye motgang, uheldig ja
håper jeg og
får jeg får så vondt av henne jeg
<3
Det er santJa, det er synd. Kan vel egentlig ikke klage da. Mange andre lag som har færre tv-kamper![]()
Ja, man vet jo at man selv kan havne i samme knipeSkulle bare mangle. Jeg veit hvordan det er må ha hjelp, siden jeg er så mye alene![]()
Ja, ikke sant!Hahahurra for Høyre!
Viktig å være detJa ja greit da
Så flott daen vellykket ettermiddag?
Liker du den?En bok av cecilie ahorn
Jupp, ble sent på tuppa men hun var veldig glad når hun la seg daJa, man vet jo at man selv kan havne i samme knipe![]()
Ååh....herlige mannen!Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker megDA føler man seg elsket og satt pris på
![]()
jaTrist det er sånn :/ ja, håper hun er bedre til i morgen!
Synes det har vært mye på tv i det siste i alle fallDet er sant![]()