Skravletråd september

'Bare tette en halv dør' baller gjerne på seg til å ta hele veggen, minst på en side. Så har man en ny vegg i det rommet, og vips ønsker man det for resten av rommet. Ups de listene trenger et strøk nå som veggene er nye etc etc. Gruer meg til vi begynner her, for vet det ene drar det andre med seg...:p

Hele veggen blir det siden det blir penest:p hehe
Også skal vi forlenge kjøkkeninnredningen da, men har ikke kjøpt nye skap enda:)

Fødselen skjer nok når det er klart uansett. Men håper for din del at du får blitt frisk først.
Jeg kjenner ei som fødte med spysyken, det må være det verste...
Ja, gjør det ;)
Ja, håper jeg også!
Æsj av meg! Har heldigvis ikke hatt det siden 4.kl på barneskolen. Så sansynligheten for å få det nå er ganske så lav ;) Eneste har hvert matforgiftning ×2 og spyr av for sterke smerter.

Det er sant, må utnytte tiden ;) Men også lurt å hvile innimellom da ;)
Ah, det skjønner jeg veldig godt ;) Godt den kom tilbake ;)
Hviler på kvelden og når vesla er våken. Hun er jo så rolig av seg, så er bare kos med våkentid.
Sover om natta gjør vi og:)

Ja :/ gjorde det før men når man mister 4 ganger da gjør det noe med psyken
Har mine aborter i baggasjen jeg også, men tenker at det får vi forholde oss til, uten at det går ut over barna vi allerede har, og ut iver uskyldige venner som tilfeldigvis har blitt gravide med dårlig timing for oss.

Strøm på vaskerommet er en nødvendighet! Listen min er utvidet med vaskerompraksis. Må få unna en del vask og bretting...
Nå har jeg strøm på vaskemaskinen, så får vasket klær. Tørketrommelen er og strøm på, men den er i en annen etasje. Tørkestativene står i to ulike etasjer. Lyset på vaskerommet er en arbeidssol.. veldig irritetende når vaskerommet er helt nytt med varmekabler og goood plass

Helt supert:D
Nå har saga kommet og han dro for å kjøpe plater.
Mdf panelplater Perle. Er det som er på resten av stua, og vi gidder ikke bytte alle. Hvis ikke hadde det blitt skygge
Vi har skygge (tror jeg ja) på stue og kjøkken.

Hele veggen blir det siden det blir penest:p hehe
Også skal vi forlenge kjøkkeninnredningen da, men har ikke kjøpt nye skap enda:)
Se der. Bare åpning har allerede ballet på seg;)

Nå har jeg strøm på vaskemaskinen, så får vasket klær. Tørketrommelen er og strøm på, men den er i en annen etasje. Tørkestativene står i to ulike etasjer. Lyset på vaskerommet er en arbeidssol.. veldig irritetende når vaskerommet er helt nytt med varmekabler og goood plass
Hvorfor er det ikke strøm der da?
Vi har heldigvis både lys, varme og stativ på vaskerommet!:D

Hvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg :P

Back
Topp