Lolo
Forumet er livet
Ser ikke bare litt godt ut heller det der da!Fikk så lyst på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke bare litt godt ut heller det der da!Fikk så lyst på![]()
'Bare tette en halv dør' baller gjerne på seg til å ta hele veggen, minst på en side. Så har man en ny vegg i det rommet, og vips ønsker man det for resten av rommet. Ups de listene trenger et strøk nå som veggene er nye etc etc. Gruer meg til vi begynner her, for vet det ene drar det andre med seg...![]()
Ja, gjør detFødselen skjer nok når det er klart uansett. Men håper for din del at du får blitt frisk først.
Jeg kjenner ei som fødte med spysyken, det må være det verste...
litt slitsomt.Høres kjent ut fra de var mindre ja...
Da skjønner jeg at dere kan bli litt leiVi renoverer![]()
Jeg tror nok vi får ganske fort. Håper det. Men bør få klasselistene først....Tok 3 år før vi fikk fbgruppe
Hviler på kvelden og når vesla er våken. Hun er jo så rolig av seg, så er bare kos med våkentid.Det er sant, må utnytte tidenMen også lurt å hvile innimellom da
Ah, det skjønner jeg veldig godtGodt den kom tilbake
![]()
Har mine aborter i baggasjen jeg også, men tenker at det får vi forholde oss til, uten at det går ut over barna vi allerede har, og ut iver uskyldige venner som tilfeldigvis har blitt gravide med dårlig timing for oss.Ja :/ gjorde det før men når man mister 4 ganger da gjør det noe med psyken
Nå har jeg strøm på vaskemaskinen, så får vasket klær. Tørketrommelen er og strøm på, men den er i en annen etasje. Tørkestativene står i to ulike etasjer. Lyset på vaskerommet er en arbeidssol.. veldig irritetende når vaskerommet er helt nytt med varmekabler og goood plassStrøm på vaskerommet er en nødvendighet! Listen min er utvidet med vaskerompraksis. Må få unna en del vask og bretting...
Vi har skygge (tror jeg ja) på stue og kjøkken.Helt supert
Nå har saga kommet og han dro for å kjøpe plater.
Mdf panelplater Perle. Er det som er på resten av stua, og vi gidder ikke bytte alle. Hvis ikke hadde det blitt skygge
Se der. Bare åpning har allerede ballet på segHele veggen blir det siden det blir penesthehe
Også skal vi forlenge kjøkkeninnredningen da, men har ikke kjøpt nye skap enda![]()
Kos dere masseNå er det tid for kvalitetstid med jentaInnsiden ut på kino,popcorn og brus
![]()
Stakkars! Det må være jævlig!!Fødselen skjer nok når det er klart uansett. Men håper for din del at du får blitt frisk først.
Jeg kjenner ei som fødte med spysyken, det må være det verste...
Er blitt småsyk.Ikke i form? Eller er det ryddemanien som har slitt deg ut?
Hvorfor er det ikke strøm der da?Nå har jeg strøm på vaskemaskinen, så får vasket klær. Tørketrommelen er og strøm på, men den er i en annen etasje. Tørkestativene står i to ulike etasjer. Lyset på vaskerommet er en arbeidssol.. veldig irritetende når vaskerommet er helt nytt med varmekabler og goood plass
Så luksus daHviler på kvelden og når vesla er våken. Hun er jo så rolig av seg, så er bare kos med våkentid.
Sover om natta gjør vi og![]()
Vi har felles for hele trinnet viJeg tror nok vi får ganske fort. Håper det. Men bør få klasselistene først....
Ja, vi er møkklei. Viste jo ikke at det var så ille da vi kjøpte det. Da hadde vi hatt en litt annet taktikk.Da skjønner jeg at dere kan bli litt lei