Skravletråd september

Mdf plater ja:) veldig enkelt og greit å sette opp. Elsker å pusse opp, mem det blir ikke så mye her pga økonomien:p

Skal tette igjen en halv dør bare :)
'Bare tette en halv dør' baller gjerne på seg til å ta hele veggen, minst på en side. Så har man en ny vegg i det rommet, og vips ønsker man det for resten av rommet. Ups de listene trenger et strøk nå som veggene er nye etc etc. Gruer meg til vi begynner her, for vet det ene drar det andre med seg...:p

Nå er det tid for kvalitetstid med jenta ;) Innsiden ut på kino,popcorn og brus :D

Gått ut av tellininga jeg, men vi er over på tosifret av annonseringer siste 3-4 ukene... Men facebook består. Er jo glad på dems vegne! Selv om det samtidig er en påminner for meg. Jeg dyrker kjærligheten til de barna jeg har, heller enn sjalusien som ingen er tjent med. Men kjipt med stadige annonseringer, ja det er det!
Ja :/ gjorde det før men når man mister 4 ganger da gjør det noe med psyken

Skulle gjerne gått ned i vekt selv. Har ennå litt mage igjen etter graviditeten :-P
Vil gjerne gå ned etter fødsel.. Men i graviditeten så er det ikke så bra. Både gått ned i vekt og symfysene målene har blitt flate... Så får hive innpå med diverse den siste tiden lillemor ligger der inne..

Mhm! Håper ikke dette gjør at fødselen blir utsatt. Både fastlegen og jm på føden tror at det ikke er lenge igjen.. Så håper de har rett..
Håper jeg også! ;)
Fødselen skjer nok når det er klart uansett. Men håper for din del at du får blitt frisk først.
Jeg kjenner ei som fødte med spysyken, det må være det verste...

Perfekt arbeidsfordeling da!
Hvilke plater da?
Helt supert:D
Nå har saga kommet og han dro for å kjøpe plater.
Mdf panelplater Perle. Er det som er på resten av stua, og vi gidder ikke bytte alle. Hvis ikke hadde det blitt skygge

Back
Topp