JaSå gøytil Mac var det? Eller? Jeg tror forresten jeg har til Playstation her hjemme når jeg tenker meg om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå gøytil Mac var det? Eller? Jeg tror forresten jeg har til Playstation her hjemme når jeg tenker meg om.
Den har jeg faktisk ikke smaktFikk så lyst på![]()
Ja, det skulle det. Snuppis er straks 11 måneder og ikke sovet en eneste natt. Mannen har ikke vært våken en eneste nattSkulle bare mangle at han overtok litt ja![]()
JaDa er det bare å holde seg borte til du er klar for det igjen![]()
Skulle gjerne gått ned i vekt selv. Har ennå litt mage igjen etter graviditetenDet tror jeg påHer har det gått litt i smulteringer.. Gått ned i vekt på 2 uker, så får prøve å holde meg eller gå opp. Slik at legen blir fornøyd
![]()
'Bare tette en halv dør' baller gjerne på seg til å ta hele veggen, minst på en side. Så har man en ny vegg i det rommet, og vips ønsker man det for resten av rommet. Ups de listene trenger et strøk nå som veggene er nye etc etc. Gruer meg til vi begynner her, for vet det ene drar det andre med seg...Mdf plater javeldig enkelt og greit å sette opp. Elsker å pusse opp, mem det blir ikke så mye her pga økonomien
![]()
Skal tette igjen en halv dør bare![]()
Tror det. For alleHurra for det
Hjalp med en ny sjef i huset![]()
Skal en liten tur på ExpertGod dagkos dere inne dere!
Fortsatt god bedring![]()
Veldig godDen har jeg faktisk ikke smakt
Ja :/ gjorde det før men når man mister 4 ganger da gjør det noe med psykenGått ut av tellininga jeg, men vi er over på tosifret av annonseringer siste 3-4 ukene... Men facebook består. Er jo glad på dems vegne! Selv om det samtidig er en påminner for meg. Jeg dyrker kjærligheten til de barna jeg har, heller enn sjalusien som ingen er tjent med. Men kjipt med stadige annonseringer, ja det er det!
Ikke i form? Eller er det ryddemanien som har slitt deg ut?Tror jeg skal ligge på sofaen hele dagen
Vi renovererStrøm kan være kjekt å ha
Pusser dere opp hele huset eller?
Må gjøre noe når vesla soverSå effektiv du er da. Pause fra noe og lager noe annet i stedet![]()
Vil gjerne gå ned etter fødsel.. Men i graviditeten så er det ikke så bra. Både gått ned i vekt og symfysene målene har blitt flate... Så får hive innpå med diverse den siste tiden lillemor ligger der inne..Skulle gjerne gått ned i vekt selv. Har ennå litt mage igjen etter graviditeten![]()
Det er sant, må utnytte tidenMå gjøre noe når vesla soverhehe
Også er det så deilig med energi etter å ha gått et par år uten![]()
Beste diarén man kan haMunndiare har aldri vært feil![]()
Fødselen skjer nok når det er klart uansett. Men håper for din del at du får blitt frisk først.Mhm! Håper ikke dette gjør at fødselen blir utsatt. Både fastlegen og jm på føden tror at det ikke er lenge igjen.. Så håper de har rett..
Håper jeg også!![]()
Helt supertPerfekt arbeidsfordeling da!
Hvilke plater da?
Syr du? Så flink du er! Får vi se når den er ferdig?Det skal jeg. Hatt litt pause nå hvor jeg har klippet ut mal til en fleecedress![]()