Det har jeg aldri skjlnt hellerHvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri skjlnt hellerHvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg![]()
Når man ikke tør å lage hull til håndtak på kjøkkendørene fordi man er redd for at det skal bli feil... Hallo hallo...Det har jeg aldri skjlnt heller
God bedringEr blitt småsyk.
Vi har nettopp bygget et nytt vaskerom. Eller det sto vel ferdig for snart ett år siden... venter bare på mannen skal legge inn strøm. Ting tar tid...Hvorfor er det ikke strøm der da?
Vi har heldigvis både lys, varme og stativ på vaskerommet!![]()
I svangerskapet er det ikke lurt neiVil gjerne gå ned etter fødsel.. Men i graviditeten så er det ikke så bra. Både gått ned i vekt og symfysene målene har blitt flate... Så får hive innpå med diverse den siste tiden lillemor ligger der inne..
Fordi man overvurderer egne evner og hva det faktisk koster å pusse oppHvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg![]()
Smakte like godt som det ser utSer ikke bare litt godt ut heller det der da!![]()
He heNår man ikke tør å lage hull til håndtak på kjøkkendørene fordi man er redd for at det skal bli feil... Hallo hallo...![]()
Oi så gøy daHender man finner noen kuppvi kjøpte en John Deere med henger og litt annet utstyr for en tusenlapp. Hadde kostet 5000 ny
![]()
Hihi ok. Får legge ut bilde når du er ferdigJeg synes den er helt ok enkel. Og jeg har gjort om på oppskriften slik at jeg strikker dobbel perlestrikk istedet for glattstrikk som det egentlig er i oppskrifta. Og så har jeg droppa knappehullene. (har ikke lært meg knappehull strikking. Så tar heller trykk knapper og pynteknapper)
Ja du sier noe der.Fordi man overvurderer egne evner og hva det faktisk koster å pusse opp![]()
Kan prøve å vekke han annenhver time om natta for så å komme inn med babyen for å kose om morgenen. Så ser vi hvor fornøyd han blir dahe he he he
Det forstår jeg![]()
Ser skravle har gått mens jeg tok meg en ekstra lur.
Hva snakkes det om?
Ja skulle prøvd detHva er det med mannfolk som ikke har egne meninger å bare lar seg styre av partner
Det er det mulig det blir her også, men uansett må klasselistene ut, så man vet hvem som hører til kullet...Vi har felles for hele trinnet vi
Er ikke kengubarnet i form heller?Kengubarnet sover på sofaen,mannen på butikken åhandler
Da hadde jeg blitt mektig lei...Vi har nettopp bygget et nytt vaskerom. Eller det sto vel ferdig for snart ett år siden... venter bare på mannen skal legge inn strøm. Ting tar tid...
Da har du bomma litt altså. HimmelNår man ikke tør å lage hull til håndtak på kjøkkendørene fordi man er redd for at det skal bli feil... Hallo hallo...![]()
Nja enten lite søvn eller litt småsyk.Er ikke kengubarnet i form heller?
Ja det ernok lurtDet er det mulig det blir her også, men uansett må klasselistene ut, så man vet hvem som hører til kullet...
Veldig fornuftigJa du sier noe der.
Her var vi realistiske og kjøpte noe som vi ikke trenger å gjøre noe medtil en veldig fin pris vil jeg si da.
Vi er veldig lei! Godt vi snart er ferdigDa hadde jeg blitt mektig lei...