Skravletråd september

Hvorfor er det ikke strøm der da?
Vi har heldigvis både lys, varme og stativ på vaskerommet!:D
Vi har nettopp bygget et nytt vaskerom. Eller det sto vel ferdig for snart ett år siden... venter bare på mannen skal legge inn strøm. Ting tar tid...

Vil gjerne gå ned etter fødsel.. Men i graviditeten så er det ikke så bra. Både gått ned i vekt og symfysene målene har blitt flate... Så får hive innpå med diverse den siste tiden lillemor ligger der inne..
I svangerskapet er det ikke lurt nei:-). Får hive innpå nå siste tiden:-). Når er termin?

Jeg synes den er helt ok enkel. Og jeg har gjort om på oppskriften slik at jeg strikker dobbel perlestrikk istedet for glattstrikk som det egentlig er i oppskrifta. Og så har jeg droppa knappehullene. (har ikke lært meg knappehull strikking. Så tar heller trykk knapper og pynteknapper :p )
Hihi ok. Får legge ut bilde når du er ferdig:D

Fordi man overvurderer egne evner og hva det faktisk koster å pusse opp:)
Ja du sier noe der.

Her var vi realistiske og kjøpte noe som vi ikke trenger å gjøre noe med :P til en veldig fin pris vil jeg si da.

Kan prøve å vekke han annenhver time om natta for så å komme inn med babyen for å kose om morgenen. Så ser vi hvor fornøyd han blir da :P he he he he
Det forstår jeg :)
Ser skravle har gått mens jeg tok meg en ekstra lur.
Hva snakkes det om?
Hva er det med mannfolk som ikke har egne meninger å bare lar seg styre av partner
Ja skulle prøvd det :P
Gubben min !

Det er så irriterende !

Vi har nettopp bygget et nytt vaskerom. Eller det sto vel ferdig for snart ett år siden... venter bare på mannen skal legge inn strøm. Ting tar tid...
Da hadde jeg blitt mektig lei...

Back
Topp