Helt santDet er det så absolutt ikke...bedre å få gode har jeg funnet ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt santDet er det så absolutt ikke...bedre å få gode har jeg funnet ut
![]()
Ja,mange nye venner er det her også,men de jeg trodde var gode venner var det så absolutt ikke...Helt santjeg har nye gode venner jeg, de gamle er vel det man kaller venner. Lærer så lenge man lever
![]()
Baking,gode venner og sinnasnekkerenSer skravle har gått mens jeg tok meg en ekstra lur.
Hva snakkes det om?
Det er helt likt her, og etter jeg ble veldig dårlig av ME så har enda flere forfalt ... Godt vi ser hvem som er ekte en gangJa,mange nye venner er det her også,men de jeg trodde var gode venner var det så absolutt ikke...
Veldig godt.Baking,gode venner og sinnasnekkeren
Var det godt med en ekstra lur?![]()
Ja,bedre sent enn aldriDet er helt likt her, og etter jeg ble veldig dårlig av ME så har enda flere forfalt ... Godt vi ser hvem som er ekte en gang![]()
Så deilig daVeldig godt.
Ble vekket igjen kl 11 med beskjed om at det var 10 minutter til rundstykkene var ferdig.
Hihi, hvordan gikk det?Er så plagsomt.....
Kanskje jeg kan sende ned eldstemannmen så ender det vel opp med at han ikke finner kanel.....
![]()
Ante ikkeHva skal du se etter?
Hender man finner noen kuppVi var sist helg og da kom vi over et maleri til 30kr![]()
Bra kupp det daAnte ikkeBle noen bodyer til minsten, en voksipose, redningsvest og stor John Deere traktor, av alle ting
![]()
Vi har gått leiMdf plater javeldig enkelt og greit å sette opp. Elsker å pusse opp, mem det blir ikke så mye her pga økonomien
Skal tette igjen en halv dør bare![]()
Hørtes deilig utTror jeg skal ligge på sofaen hele dagen
Ja i grunn. Dagens planer utgikk plutselig så ds får jeg pleie formenHørtes deilig ut![]()
Det gjør du rett iJa i grunn. Dagens planer utgikk plutselig så ds får jeg pleie formen
Det blir nok veldig braNå har samboer revet ned de gamle platene, og stua ser ikke ut
Nå er han ute og skal kjøpe nye plater, og hente kappsag så tar jeg av meg bygginga når han skal bort i kveldgleder meg
![]()